Zas tak často telefonicky neobjednávám… Ale krásně hladce jsem nám zařídil na služebce v UK rezervaci 3 pokojů když jsme ráno zjistili že nám firma rezervaci na jednu noc zvrtala… Relativně krátce, hladce, všechno v pořádku, až jsem se sám musel pochválit… Až při placení jsem zjistil že cena kterou mi diktovali a kterou jsem odsouhlasil nebyla za kompletní objednávku, ale za jeden pokoj…
0 Nominace Nahlásit |
Je to už hodně dávno a tehdy s tím byla zkušenost velmi špatná protože docházelo k záměrnému zdržování, vyčkávání na lince jen aby se placený hovor prodražoval. Od té doby co existuje internet není k telefonickým objednávkám žádný praktický důvod a rozhodně se k nim už vracet nebudu.
0 Nominace Nahlásit |
telefonicky si objednávám je ubytování a s tím nikdy problém nebyl, zboží zásadně přes webové obchody, ale vždy si první přečtu jaké mají reference, pokud špatné, raději pár korun připlatím a objednám jinde…
0 Nominace Nahlásit |
Telefonicky se objednávám k doktorovi nebo do autoservisu, vždy to proběhlo hladce,
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek