Už jsem se snažila svůj problém řešit a googlit, ale bohužel jsem se nedostala ke zdárnému řešení. Můj paypal účet byl limitován.
Píše mi to : „Your account access has been limited for the following
reason(s):
Apr 21, 2014: We need additional information on your recent transactions and
account activity.“
Psala jsem jim mail, aby mi to nějak vysvětlili, ale přišla mi jen automatická odpověď, kde psali, že jsem příliš mnohokrát požádala o vrácení peněz od prodejce, žádný jiný důvod jsem z toho nevyčetla.
To je možná pravda, protože když objednám (například) 20 balíků a když mi z nich 7 nepřijde, tak samozřejmě žádám náhradu peněz po prodejci, který se ani neobtěžoval poslat balíky přes kontinent s podacím lístkem (tracking number). Samozřejmě to nepřijde po 40ti dnech (paypal chrání prodejce 45 dní, takže vždy žádám peníze těsně před koncem ochrany kupujícího, neuneužívám toho nijak). Už se za těch pár let ztratilo opravdu hodně balíků, ale to není moje chyba. A je blbost nežádat zpět peníze za ty nedošlé balíky, to bych opravdu víc prodělala, než nakoupila, jsou to stovky až tisíce.
Ale zpět k věci, psali něco v tom smyslu, že se budu moct ještě 180 dní na paypal přihlašovat. Já ale vážně netuším, co se stane po těch 180 dnech? Psala jsem jim maila, aby mi tedy řekli, co se stane, ale odpověď mi nepřišla.
Taky jsem si říkala, jestli to nemůže být tím, že jsem si přes paypal platila před měsícem ultra book z alzy, což byla jediná větší položka, která by jim údajně mohla vadit. Na netu byl ale limit 39 tisíc, které když člověk zaplatí, tak mu účet zablokují, ale můj ultra book stál jenom kolem 22 tisíc. Nevím, jestli jsem tedy překročila nějaký limit v placení?!
Prostě nemůžu přijít na to, z jakého důvodu mi ten účet blokovali. Na paypalu žádné peníze nemám, měla jsem ho vždycky propojený s internetovým bankovnictvím, takže jsem platila rovnou ze peněz z banky. Pořád jsou ty účty propojené, jen nemůžu nic zaplatit ani obdržet peníze.
Nevíte někdo, co s tím nebo jak postupovat? Psala jsem jim mail přes
Resolution Center, ale neobtěžovali se mi ještě odepsat (už je to asi
2 dny). Nevím, jestli mi tady někdo poradí nebo má s něčím podobným
zkušenosti, ale předem díky.
Doplňuji:
*překlep „paypal chrání kupujícího 45 dní, proto je potřeba žádat
o peníze do 45 dní od data zakoupení, po uplynutí této lhůty již
nemůžu žádat o nic a pokud tedy zboží nepřijde, tak jsou peníze
prodělané“
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: horke-kakao
Zajímavá 0 před 3866 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Otázka ještě nemá žádnou odpověď.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek