Já vím ty palubky a cihly by se cestou zkazily,nemluvím
o potravinách!!!!!
Doplňuji:
Řidičům dodávek a malých tranzitů říkám "chlebíčkáři"ti opravdu
jezdí jako hovada.Buďme prosím alespoň na silnicích k sobě
tolerantnější.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4321 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nesetkávám se s tím, že by řidiči kamionů nějak častěji jezdili jako hovada. V každé profesi se najde někdo, kdo ji neovlídá dokonale. Spíš si těchto lidí vážím, protože vím, že často jsou nuceni jezdit za podmínek za hranicí zákona. Nikdo z nich nejezdí s kamionem z plezíru. Bohužel prakticky všechno zboží, co si kdy koupíme, bylo někdy v kamionu. Z vyjetých kolejí radost nemám, do prázdných obchodů bych se už ale vracet nechtěl.
0 Nominace Nahlásit |
Hele jak kdo zalezi na cloveku a podivej se na nektery osobaky! A naprosty souhlas s Hlada.
3Kdo udělil odpovědi palec? cukrar, lukas.zmizik, anonym
před 4321 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
rozkaz lado1 tak ja uz teda budu hodnej!!! jo a nechtel by jsi oslovit sirsi verejnost?…napis do blesku nebo aha ..tam tyhle blbosti budou radi resit …tady se to moc mehodi…vime?
0 Nominace Nahlásit |
Jezdit jako hovado je příliš obecný pojem. Sám kamioňák nejsem, ale
pracovně s nimi fest přijdu do styku. Můžu ubezpečit, že stejně se oni
vyjadřují o řidičích osobáků a přitom jde pouze o to, že osobákáři
u řízení nepřemýšlejí. Mohl bych povyprávět pár příkladů, ale od
toho tu nejsme. Takže moje osobní shrnutí: fifty-fifty 😉
Pozn.: Mi jako zdaleka největší „hovaďáci“ přijdou řidiči dodávek.
A teď babo/dědku raď ;)
0 Nominace Nahlásit |
Láďo, mám „rád“ řidiče kamionů, kteří jezdí jako hovada zrovna
tak, jako řidiče ostatních vozidel, kteří jezdí jako hovada.
Naprosto s Vámi souhlasím, „Buďme prosím alespoň na silnicích k sobě
tolerantnější.“ a doddávám, nejen na silnicích.
2Kdo udělil odpovědi palec? láďa1, Kamionacka09
před 4321 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Větší problém mám s určitými typy osobních aut. Nazvat je hovadem je
pro ně pochvala.
A k těch „chlebíčkářům“. Jednou mi vypravoval ekonom jedné firmy
zabývající se prodejem potravin, jak navrhli odměny řidičům za rozvoz
zboží. Na moji otázku, zda má vůbec ponětí, jak dlouho trvá projet
dvakrát Prahu z jihu na sever a zpět prakticky neodpověděl. Faktem je, že
čas pro jízdu počítal pro přejezd města ve večerních hodinách, kdy je
Praha volná, a ne ve špičce. Jestli potom mají „chlebíčkáři“ takové
moudré ekonomy, tak jezdí jenom ve stresu aby honem honem stačili normy.
Stejně je nestačí, ale stejně zas druhý den to zkusí znovu, protože
vidina prémie zaslepí i rozum.
A to nezřídka platí i pro náklaďáky.
0 Nominace Nahlásit |
já mám jiný názor,největší prase na silici je buď pražák nebo někdo v silným autě(bavorák,mercedes atd..)
Jen nezapomínej,že bez kamionové dopravy by sis nic nekoupil a je jedno jestli potraviny nebo cokoli jiného(,benzín,hadr, atd..)
Koleje bohužel nevedou ke každému baráku ve městě.Takže výmluva na to
že existuje železnice je docela trapná.
A ne každej kamioňák je hov.. sám s ním jezdím (ikdyž sice
s nadměrem) a řekl bych,že krom předjíždění kamionu kaminem jsem nic
zlého zatím neviděl.Jo a převrácený kamion po tom co ve stovce krouhnul
zatáčku,tak ho návěs poslal na bok. Ale to byla bohužel jeho chyba,že jel
prázný takhle rychle.
1Kdo udělil odpovědi palec? Kamionacka09
před 4319 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Najezdil sem 7 let za kamionem, 4 roky s busem něco přes 1 mil km. Zodpovědně můžu říct, že kamioňáků nebo busáků, na které bych si fakt musel dávat pozor, potkám zřídka.
Osobní auta mě ohrozí v průměru tak dvě denně, když se někde někomu vyhýbám, nebo odbočuji či couvám do nepřehledného, komplikovaného místa – 1) předjíždějí 2) nepustí, 3) zavazí 4) cpou se kde nemají 5) nejdou vidět 6) strašně spěchají
Možná kdyby si každý řidič osobáku zkusil alespon na cvičišti zajezdit s něčím větším, tak pravděpodobně mluví jinak…
1Kdo udělil odpovědi palec? Kamionacka09
před 4318 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek