Jak byste řešili, kdyby vám přišla poměrně neobvykle vysoká
objednávka (na e-shop), jedná se v tomto případě o jeden produkt, který
má cenu 3,5tis a dotyčný jej chce na dobírku a nemá kontaktní telefon.
Obvykle se totiž objednávky pohybují max do 2000,– Kč a to velmi zřídka.
Co byste mu napsali e-mailem? Protože se může jednat o člověka, který si
střílí a nebo také to může být skutečně člověk bez telefonu a myslí
to s objednávkou vážně. Díky za případné rady.
Doplňuji:
Tak ještě poupravím otázku .. poštovné je při této vyší (částky) za
zboží již zdarma. :)))
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? panenka před 5200 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Poděkoval bych mu za objednávku a sdělil, že jeho objednávka je
nestandardní. Z důvodu vysoké ceny objednávky bych jej požádal, aby
poštovní poukázkou (popř. převodem na účet)zaslal částku rovnající se
výši poštovného za dobírku.
Poté, že mu objednané zboží zašlu na dobírku s tím, že poštovné již
bude uhrazeno a nebude obsaženo v dobírce.
Pokud by zásilku nepřijal, nic bych netratil.
PS: Co by vyřešil telefon? Pokud bych si dělal srandu, stejně bych lhal
v telefonu jako v mejlu.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Kde není risk,tak není zisk. Já bych to asi riskla,ale jsem důvěřivý
tvor. Tuto situaci nezávidím,ale zase musíte vzít v úvahu,že pokud to tak
je,tak sakra vyděláte,no a pokud ne,tak prostě proděláte. Ještě mě
napadlo,že pokud by byl dotyčný někde z vašeho okolí,tak bych to riskla a
zásilku doručila osobně.
Chápu,že máte strach,že si z vás dělá někdo legraci,ale co když
ne......