Tohle nemá logiku.Odběrateli nikdy nevzniknou přímé náklady na
opravu.Za funkčnost výrobku vždy odpovídá výrobce,byť je reklamace
prováděna prostřednictvím prodejce.Tak proč by si měl výrobce pojistit
kvalitu vlastní výroby. Taková pojistka by byla asi trošku drahá a asi
málokterá pojišťovna by ji brala.
A pokud je v tomto dotazu jako odběratel myšlen prodejce,tedy
zprostředkovatel mezi výrobou a spotřebou,tomu mohou vzniknout pouze dva
druhy nákladů.Ad 1 to,že musí on / jeho zaměstnanec/ jednat
s reklamantem, vyplnit reklamační přihlášku a někam věc poslat,prostě
celé to vyřídit – ale to je věc související s podnikáním a tyto
náhrady může požadovat od výrobce nebo je mít jinak ošetřeny a
Ad 2.Takový odběratel – prodejce – chce za tenhle pokus o pojištění
skrýt vlastní chyby /chyby jeho zaměstnanců/ při manipulaci se
zbožím.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek