Avatar uživatele
tlumič

Odběratel požaduje aby výrobce byl pojištěn tak aby případnou reklamaci (náklady na opravy) hradila pojišťovna.

Kdo toto umí v ČR pojistit

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2 před 5009 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
jmhad

Tohle nemá logiku.Odběrateli nikdy nevzniknou přímé náklady na opravu.Za funkčnost výrobku vždy odpovídá výrobce,byť je reklamace prováděna prostřednictvím prodejce.Tak proč by si měl výrobce pojistit kvalitu vlastní výroby. Taková pojistka by byla asi trošku drahá a asi málokterá pojišťovna by ji brala.
A pokud je v tomto dotazu jako odběratel myšlen prodejce,tedy zprostředkovatel mezi výrobou a spotřebou,tomu mohou vzniknout pouze dva druhy nákladů.Ad 1 to,že musí on / jeho zaměstnanec/ jednat s reklamantem, vyplnit reklamační přihlášku a někam věc poslat,prostě celé to vyřídit – ale to je věc související s podnikáním a tyto náhrady může požadovat od výrobce nebo je mít jinak ošetřeny a
Ad 2.Takový odběratel – prodejce – chce za tenhle pokus o pojištění skrýt vlastní chyby /chyby jeho zaměstnanců/ při manipulaci se zbožím.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování