Kdyby se vyskytly problémy s funkčností mobilu, nebyla bych zrovna ráda, kdybych musela jet např.: někam do Polska, aby mi ho laskavě zprovoznili.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3263 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nejlepší je vždy kupovat mobil v našich kamenných prodejnách
a ne po nějakém e-shopu, kde nemáš záruku, jestli to nebude
ten šunt.
I pro případnou reklamaci o které se zmiňuješ.
0 Nominace Nahlásit |
Takových obchodů jsou tisíce…
😉
Vždycky se podívej do údajů na webu – kdo jej provozuje…
Najdi si IČO a pak se koukni na http://portal.justice.cz/Justice2/Uvod/uvod.aspx
A pak si, případně, pohledej, zda na majitele dané společnosti nejsou
nějaké negativní informace na webu…
😉
0 Nominace Nahlásit |
Věci jako je mobil (tj. převážně elektronika, ale i jiné) se sice dají reklamovat u prodejce, ale také přímo v záručním servise výrobce a je to dokonce rychlejší – prodejce stejně neudělá nic jiného, než že reklamované zboží přepošle do onoho autorizovaného záručního servisu. Takže bych se především zajímal o to, jestli v tuzemsku existuje autorizovaný záruční servis toho výrobce. Teď jde pouze o to, jestli prodejce neprodává tzv. šedý dovoz, protože takové výrobky, byť jsou tatáž značka, může autorizovaný servis odmítnout opravit. Rozuměj – šedý dovoz není padělek, je to originál, ale třeba z distribuce z mimoevropské země a může mít vlastnosti, které omezují či znemožňují funkčnost v českých podmínkách, za což české zastoupení značky anebo její autorizovaný distributor pro ČR odmítne převzít zodpovědnost.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek