Není to plýtvání peněz, když nepotravinářské obchody i dál
vydávají akční letáky přestože mají přerušen prodej na základě
vládního nařízení?
Možná by bylo dobré si toto zapamatovat a poté až bude obnoven provoz a
budou si stěžovat, že přišli o zisky jim to připomenout.
Např. Pepco, Kik a mnohé další nepotravinářské společnosti.
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? dust8, DoTazatel před 1706 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Reklama a propagace není nikdy na škodu – čím víc je podnik ve
známosti, čím víc o sobě dává vědět a čím víc informací a novinek
poskytuje, tak tím líp pro něj.
To, že třeba někteří musí mít nuceně zavřeno na tom nic nemění. Co
hůř, lidi by na něj mohli zapomenout, když teď není ve 100% provozu.
Reklama není nikdy plýtváním penězi. (I když někdo může vést kvalitní podnik, dělat ty nejlepší výrobky na světě, nebo poskytovat ty nejlepší služby, tak je mu to všechno na nic, když nemá zákazníky = když o něm nevědí. A není pravda, že kvalitní výrobek si vždycky najde svého zákazníka — o to se vždycky musí přičinit majitel/prodejce/manažer).
Krom toho, plno firem funguje – jen nemůžeš dovnitř, ale objednávat přes net a nechat si to dovážet, můžeš v pohodě (to platí teď pro většinu firem. Nemluvě tom, že většina firem funguje právě na této bázi).
2Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, Kepler
před 1705 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Důležité je udržovat povědomí. Teď jim sice zboží tvrdne ve skladech, ale někteří prodávají i přes e-shopy. Až ty obchody třeba za dva měsíce zase otevřou, to bude fičák! Poptávka se naakumuluje a prodejci si zase namastí kapsu.
1Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek
před 1706 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek