zdravím bude mi uznána reklamace notebooku http://www.alza.cz/acer-aspire-v3-571g-53216g75makk-black-d363847.htm#alternativy mám ho 18 měsíců záruka tedy ještě platí … notebook sem si vybíral na hraní novějších her a práci v náročnějších programech , v recenzích je chválen kladně a že se nepřehřívá … nejnovější hry zvládal první měsíc na plné detaily , každým měsícem se to zhoršovalo až na nízké a po pár měsících hra byla nehratelná – sekala se ,přehřívání , potom se daly už hrát hry staré – rok výroby – kolem 2000 ale už posledních pár měsíců se sekají i tyto přehříváním a po 15 minutách se hra začne sekat a po 20 se vypne celý počítač ,aby se nespálil – chladící podložka nepomáhá … stáhnul sem i pro verzi Advaced care systemu 7 abych odstranil počítačové smetí a vyčistil počítač , ale bez výsledku a nyní se přehřívá a vypíná i při surfování na internetu … takže NB vlastně fungoval podle toho jak by měl 1. měsíc pak velice razantně ztrácel dech a teď už je neúnosné … chci ho poslat na reklamaci dalo by se ukecatat alzu ;) na 1) na vrácení peněz 2)výměnu NB za jiný NB v stejné cenové kategorii 3) výměnu stejného nb 4) pročištění chladiče ?
Zajímavá 0 před 3659 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud se do něj dostalo hodně prachu – chladiče a větrací otvory jsou zanešené, nejspíš zálohu neuznají, je lepší sám pročistit tlakovým vzduchem – je velká pravděpodobnost, že to je tím. Jestli je notebook čistý bez prachu uvnitř – určitě reklamovat…
0
před 3659 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek