Pokud to daný třídní dovolí, tak dle mého názoru je to velmi užitečně. Už jenom z toho důvodu, že pokud nestíháš(te) dopisovat v hodinách.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud ti přehrávání záznamu pomůže k ´naučení se´ (pochopení)
učiva, smysl to má – pro tebe.
Nahrávat si ale ´jen tak´ je opravdu zbytečné…
___
Mimochodem – pokud nejde o ´básničky´ je lepší se na význam výkladu
zeptat, než se jej (na)učit zpaměti.
0 Nominace Nahlásit |
No nevím, jak na střední, protože tam se míchají přednášky, zkoušení a další a další věci, ale na přednáškách na vysoké, kde se hodinu a třičtvrtě jen přednáší, se to hodí. Záleží taky na typu přednášky.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek