Na stránkách Z_BOXU je napsáno: „Jakmile budete u Z-BOXu, zapněte
mobilní aplikaci Zásilkovma, která se automaticky spáruje se Z-BOXem pomocí
Bluetooth a sama Vás navede. Pak už jen stačí jedno kliknutí a Z-BOX
otevře příslušnou schránkBu s Vaší zásilkou.“
Bohužel mi není jasné, jestli ta aplikace musí být spuštěná na mém
mobilu, a tedy jestli si tam musím dojít sama, nebo stačí aplikace na
libovolném mobilu? Osobně bych čekala, že na tom nezáleží. Někde na
stránkách zásilkovny je psáno, že zásilku může vyzvednout kdokoli, ale
radši se ptám.
Zajímavá 0 před 1364 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Postup na YU
https://www.youtube.com/watch?v=gGM4kaAPxNM
--
Myslím si, že bude BOX spojený s tím telefonním číslem, které jste
uvedla na objednávce a přihlášení a dostanete na něj i kód. . Je to tak
nejen u zásilkovny
–
Časté dotazy
„Do MALL Boxu zadáte své telefonní číslo a kód z SMS.“
0 Nominace Nahlásit |
Jde to obejít tak, že se vyzvedávající ve své aplikaci Zásilkovna odhlásí a přihlásí pod číslem, které bylo uvedené při objednávce zboží (dopravy). K přihlášení dotyčnému musíte přeposlat ověřovací SMS. Pak už se mu zobrazí vaše zásilka v jeho aplikaci.
Když s tím počítáte už při objednání, tak rovnou uvedete telefon toho, kdo bude vyzvedávat. Mail můžete klidně svůj, nemá na vyzvednutí vliv.
0
před 1066 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U Z-BOXů to NELZE! (k dnešnímu datu 4/2023) hesla zde nejsou. Zásilky ze Z-BOXu může vyzvednout pouze adresát, který ji má v mobilní aplikaci Zásilkovna. Aby mohl zásilku případně vyzvednout někdo jiný, je u ní zapotřebí změna kontaktů.
Na výdejním místě si může zásilku vyzvednout adresát zásilky, nebo jiná osoba, které bylo svěřeno heslo pro výdej.
Domnívám se, že je aplikace navázána na e-mail nebo tel. číslo a předat zásilku k vyzvednutí někomu jinému spíše nepůjde. Já jsem zásilku vyzvedával manželce – tak že jsem s sebou vezl její telefon. Ale byl to jen jeden pokus a vic jsem s tím nelaboroval.