Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní –
Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží
přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to
výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než
30 dnů.
Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech
právo na vrácení peněz?
Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu
podepíši?
Díky
Doplňuji:
Tak jsem se v jiných zdrojích dozvěděl, že po domluvě se zákazníkem je
možné 30denní lhůtu prodloužit, jinak ne.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4657 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Myslím, že ze zákona je pouze lhůta 30 dnů a po uplynutí této doby by jste měl mít právo na vrácení peněz.
0 Nominace Nahlásit |
A proč tedy otázka?
Na co se vlastně ptáš, nebo co chceš vědět?
Pokud to už víš předem, dej to do Zábavy, nebo jinak otázku
formuluj 😉.
0 Nominace Nahlásit |
Platí oněch 30 dnů,ale dohodě se meze nekladou.
Já si mohu při reklamaci dohodnout co chci, pokud je souhlas na obou
stranách.Když není,jsem chráněn onou lhůtou 30 dnů.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek