Avatar uživatele
Odpovedi18

Musím se omluvit v práci, když jsem si vzal propustku?

Máme v práci trenéra (zaučuje nové lidi a rozdává práci) teamleadera (dává dovolené nadřízeným, aby je schválily a další věci -je nad trenérem) supervisor- schvaluje dovolené a prodlužuje smlouvy (nejvyšší pozice) od teamleadera vždy když vím, že druhý den nebudu v práci, tak dostanu od něj papír s propustkou, takže tedy ví, že druhý den nebudu v práci, dělám to správně, že vždy volám? (protože nevím na kom to závisí, aby věděl, že nepříjdu do práce) teamleader to možná řekne supervisorovi, ale oni mi zas neřeknou, že pokud si vezmu propustku u teamleadera, tak ten jim to pak řekne a volat jim nemusím, protože již byli informováni.
Samozřejmě, že když propustku od teamleadera nemám, tak si vezmu svojí a v práci se omluvím.

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1788 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Pokud nepřítomnost v zaměstnání očekáváš předem, je nutno ji předem i oznámit. Oznámíš ji tomu, kdo je odpovědný ze vedení docházky, nebo za shromažďování či zpracování údajů. Propuskou pak doložíš překážku v práci, nejspíš tomu, kdo ti ji vydal. Nevidím důvod to pak oznamovat opakovaně.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Záleží na podmínkách u vás… Mělo by stačit oznámit jedné osobě, která to má na starosti. Pokud Ti propustky k danému účelu vydává jedna osoba, měla by být kompetentní k tomu od Tebe převzít informaci, že zkrátka nepřijdeš (nebo pozdě). Ale žádné přesnější nařízení v zákoně k tomu pokud vím není. Dle zákona oznamuješ „zaměstnavateli“.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek