Zdravím, jsem už ve druháku na střední ekonomické a chci se zeptat, jak
náročnou střední jste měli?
Protože já měla celou zš vyznamenání a tady je to pro mě nemožné,
v prvaku jsem dokonce byla ráda, že jsem prolezla z matiky. Celkově
v prvaku ve třídě samé 1 neměl nikdo, ale vyznamenání měli 3 lidí.
Říkám si zlata základka, tam učení bylo v pohodě
Jak jste to měli na SŠ vy?
Zajímavá 0 před 6 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Každý to má jinak a také to hodně záleží na konkrétní škole a oboru, který studujete. Některé střední školy jsou náročnější, jiné méně. Také záleží na konkrétních učitelích a jejich přístupu.
Nicméně je docela normální, že přechod ze základní školy na střední bývá pro mnoho studentů náročný a že se jejich průměr zhorší. Je to dáno tím, že se najednou začnou učit mnohem více nových a náročnějších věcí, často také musí víc samostatně pracovat a zvládat více úkolů najednou.
Důležité je nenechat se odradit a pokud jsou některé předměty těžší, snažit se je více procvičovat, případně požádat o pomoc. Výsledky na střední škole sice hrají roli při přijímacím řízení na vysokou školu, ale nejsou jediným kritériem. Mnohem důležitější je, abyste se naučila efektivně studovat, zvládat náročnější úkoly a získala potřebné dovednosti pro další studium či práci. Samotné známky jsou jen číslo a nemusí vždy přesně odrážet, co všechno umíte.
0
před 6 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zřejmě, na vás byly na Z, kladeny nižší nároky.....
Ano.
Obě moje děti, celé 4 roky (SŠ manažerská a obchodní, SŠ
gymnázium – tam půlka
třídy s vyznamenáním, před 10 lety).
Obě Ing. (VŠE a ČVUT – červený diplom).
Já ne (vybrali mi jiný obor, než jsem si přála já),. přestože jsem měla
bát studijní typ 😉
Zjišťovali nám v pedagogicko-psychologické poradně předpoklady ke studiu
a IQ (tehdy 125).
V praxi však často bývají i „průměrní žáci“, úspěšnější,
než premianti.
Upravil/a: da ny
0
před 6 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Někdy jsem měl vyznamenání, jindy dvojky a jednou jsem málem propadl. Mé známky na SŠ dost kolísaly.
Chodil jsem na OA.
0
před 5 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je docela bezne, ze se zakum na stredni skole zhorsi prospech. Musi se naucit, jak se maji ucit.
0
před 5 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jjdjfjj
Kromě domácích úloh a básniček, jsem se na ZŠ, téměř neučila.
Vystačila jsem, s tím, co jsem si „odnesla“ ze školy.
To může být, třeba tvůj problém.
Člověk si musí najít vhodný způsob učení. Někomu stačí hodina, jiný
potřebuje,
na stejný výkon, třeba 3 – 4 hodiny.
Když má člověk k předmětu odpor, strach, jde to hůř.
Vše co člověk dělá, m dělat s chutí 😉
Dcera měla na SŠ učitelku Matematiky, která neuměla učit, všichni
měli
s předmětem „problém“. Její doučovací hodiny (kam chodili ti s 1 a
2), byly
k ničemu. Zamotala jim hlavu ještě víc. Počítala/vysvětlovala, jen
modelové
příklady z učebnice. Po změně vyučujícího, se všichni zlepšili.
Po 15 letech, měla mladší dcera tu samou vyučující na gymnáziu.
Tragédie.
Takže doma samostudium a asi 3 konzultace, jinde.
Když měli suplování, tak všichni, vše pochopili hned a známky byly
vynikající.
Vysvědčení, na gymnáziu tedy kazila jediná dvojka (z matiky)
a v 1. ročníku, v pololetí, dvojka z předmětu Biologie.
Od 2. ročníku, jiný vyučující.