Na Alze jsem si koupil iPhone 7 a ani ne po roce se začal rychle vybíjet, přehřívat a konektor lightning začal odpojovat sluchátka a přerušovat nabíjení. Odnesl jsem tedy telefon do pobočky Alzy na Andělu. Z informací na jejich stránce jsem vyrozuměl, že u produktů koupených na IČ (na firmu) je 40 dní lhůta na rozhodnutí o reklamaci (předpokládám oprava, výměna, vrácení peněz nebo zamítnutí). Neví ale někdo, jak asi dlouho by mohla oprava trvat? Telefon má Alza už 21 dní a zatím jsem od nich nic neslyšel. Má někdo zkušenost?
Zajímavá 0 před 2580 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Neměj strach. Do těch 40 dnů se ozvou. Pěkná firma. Většinou to bývá do 30 dnů.
0
před 2580 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kupoval jsem iPad na svoji firmu, záruka se tuším u Alzy zkracuje z dvou let na jeden rok. Průběh reklamace by se neměl lišit od klasického zákazníka.
0
před 2580 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek