I když já osobně si po celou tu dobu přeji, aby platil- podle mých
zkušeností tomu tak VŠUDE ještě
zdaleka není! Samozřejmě mnohé se v naší obchodní síti zlepšilo
k lepšímu- to nelze popřít… A jaká
je vaše zkušenost v tomto směru?
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, johana 56, briketka10 před 2877 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Baťovské „Náš zákazník – náš pán“ určitě všude neplatí.
Snad v menších obchodech, kde se majitel zákazníkovi věnuje, odpoví na dotazy, zná zboží, které prodává, v případě zájmu objedná. Prohodí několik slov. U nás se takto mohu vyjádřil o majiteli prodejny ovoce a zeleniny.
V marktetech určitě ne. Protože pravidelně přemisťují zboží v regálech, občas něco hledám, žádný informátor nablízku, některé prodavačky, které doplňují zboží, mají napilno a nerady reagují. Jiné jsou ochotné. Opět záleži na jedinci.
Myslím si, že chyba je často v tom, že nejde o kvalifikované prodavačky, ale j jen o pouhé zaměstnání. Chybí jim vztah k zákazníkovi, prakticky se s ním střetnou jen u pokladny.
Došlo k odcizení mezi zákazníkem a prodejcem. Nikdo není dokonalý, ale chybí zpětná vazba. Sice se pravidelně dělají v marketech ankety o spokojenosti zákazníků, ale je to opět neosobní … mezitím se prodavačí vymění …
0 Nominace Nahlásit |
Určitě to neplatí stoprocentně všude. Čtyřicet let se to tady moc
nenosilo a lidé – počínaje prodavači, prvními osobami za pultem, přes
další zaměstnance až po samotné majitele to zkrátka neumí nebo alespoň
ne úplně všichni.
Hodně také záleží, jaký druh prodejny navštívíte. V maých prodejnách
záleží jen na majiteli, který ví, že pokud si chce získat a udržet
zákazníky, musí se snažit jim maximálně vyhovět. Jenže malých prodejen
je čím dál méně a kosí je velké řetězce. V hyper super tenhle slogan
platit nikdy nebude. Ony se také naoko snaží, ale tam je majitelem firma,
které jde jen o výdělek, vedoucí není majitel, tak proč by se snažil a
prodavačka u pokladny je spíš otrok než zaměstnanec.
0 Nominace Nahlásit |
Neplatí. Naopak. Ve většině prodejen nejsou profesionálové a podle toho to vypadá. Stačí odešli do důchodu a mladé zatím nikdo nevychoval. Ono i profese prodavače vyžaduje svůj um a fortel.
0 Nominace Nahlásit |
Toto zatím bohužel moc neplatí. Kolikrát se mi stává že se snažím
takřka násilím natlačit nějaké peníze firmě za službu kterou inzeruje a
oni prostě nehnou prstem :)
Nejhorší je to obecně u amatérsky řízených firem s mizerně placenými
zaměstnanci, se kterými ale musíš jednat, naopak nejlepší to bývá
(většinou) u výborně řízených firem kde jednáte nejlépe přímo
s majitelem.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, briketka10, wendyX
před 2877 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ach jo.....máte pravdu
ja neviem, ako to tým ľudom tak dlho nedochádza.....ide im predsa o prachy!
v Tatrách je doslova folklór byť protivný k turistom, ktorí by tam mohli navláčiť melóny.....Bratislava tiež nič moc…s Prahou sa nedá porovnať
ja celkovo nechápem, prečo niekto, kto neznáša peniaze a ľudí robí biznis
2Kdo udělil odpovědi palec? dudu, briketka10
před 2877 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jak kde, někde platí, jinde ne.
Jako mnohem horší ale vnímám postupné okrajování svobody.
Jde to poměrně nenápadně a pomalu, ale jde…
S protivnými prodavači nějak vyjdu, ale svoboda by mi chyběla.
0 Nominace Nahlásit |
Ad ozzius
Taky jsem léta pracovala v obchodě. Vyhovět zákazníkovi jsem
se chtěla vyhovět za každou cenu, ale někdy to prostě nešlo.
Když nebylo zboží, tak nebylo. Někteří to chápali a jiní nadávali.
My si z toho nic nedělaly.
Ale pak jsem prodávala CD a lidé nás měli rádi i s paní vedoucí,
protože jsme zboží, které nebylo na skladě vždy psaly do knihy
Ale dnes " Náš zákazník, Náš pán " to neplatí.
Prodavačky nejsou vyučené, nabírají se do obchodu pouze
brigádnice za minimální mzdu, nebo cizinky a to je ten kámen
úrazu o čem tady píšeme.
Upravil/a: briketka10
0 Nominace Nahlásit |
„Náš zákazník, náš pán“? Pracoval jsi někdy v obchodě? Já ano, přímo na pokladně a věř mi, že to splnit nejde. Lidi jsou tak tupí (mj. já též, ale né až tolik), že prostě jim nelze vyhovět. Po čase stráveném v obchodě ti řídne úsměv a roste drzost, páč lidé na tebe jsou hnusní a stejní lidé mají stejné otázky a ty jim stále stejně odpovídáš a oni nejsou schopni si pochopit to, že člověk na kase nezná všechny „x“ tisíc cen a čárových kódů…
0
před 2877 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek