Určitě jste si všimli reklamy na Hyundai, která je úplně okopírovaná od AirBank – dva chlapi, jeden hodný, jeden zlý, jeden se zastává klasického zaběhnutého systému a tradic (s narážkami na Škodovku), druhý nabízí inovace a modernizace. Jeden ze sebe dělá blbce, druhý je chytrý.
Jak je možné, že tahle reklama vůbec mohla projít v Hyundai? To se nedívají na televizi a neřekli si, že to je až moc okopírované a že by bylo stupidní to vysílat?
Ano, hodně reklam využívá srovnání dobrého a špatného, ale tohle je
už příliš snad.
Nemá někdo nějaké zvědy nebo informace o tom, co za amatéry tam mají
zaměstnané, když neumí vymyslet blbou reklamu na auto?
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Tw!st, marci1, Gestas před 2410 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Je to zaběhnutý koncept reklamy. Podobných reklam je spousta a nejen u AirBank a Hyundai. Jakožto člověk, který podniká v marketingu mohu usoudit, že AirBank má jednu z nejpovedenějších a pravděpodobně nejefektivnějších českých televizních reklam vůbec. Sdělení je jasné a stručné, diváka reklama jak upoutá, tak jej „trkne to hlavy“ že sdělení reklamy mu začne okamžitě dávat smysl.
2Kdo udělil odpovědi palec? Kepler, aliendrone
před 2410 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Totéž mě napadlo při náhodném shlédnutí této reklamy. Opět dva
světy-hodný a zlý a ještě okopírovaný. Zvláštní a myslím si, že
taková reklama je špatná. 🙂
https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/03/hyundai-se-v-novem-spotu-inspiruje-i-reklamou-air-bank/
0 Nominace Nahlásit |
… to víš, k druhořadému autu holt patří i použitá reklama ze sekáče … kvalita reklamy hovoří o kvalitě vozu …
0 Nominace Nahlásit |
Zrovna jsem tuhle reklamu dneska viděl poprvé a opravdu to vypadalo jako levná kopie AirBanku. :D
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek