Avatar uživatele
Muffz

Mají v Hyundai tak slabé oddělení marketingu, že nedokážou vymyslet vlastní reklamu?

Určitě jste si všimli reklamy na Hyundai, která je úplně okopírovaná od AirBank – dva chlapi, jeden hodný, jeden zlý, jeden se zastává klasického zaběhnutého systému a tradic (s narážkami na Škodovku), druhý nabízí inovace a modernizace. Jeden ze sebe dělá blbce, druhý je chytrý.

Jak je možné, že tahle reklama vůbec mohla projít v Hyundai? To se nedívají na televizi a neřekli si, že to je až moc okopírované a že by bylo stupidní to vysílat?

Ano, hodně reklam využívá srovnání dobrého a špatného, ale tohle je už příliš snad.
Nemá někdo nějaké zvědy nebo informace o tom, co za amatéry tam mají zaměstnané, když neumí vymyslet blbou reklamu na auto?

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Tw!st, marci1, Gestas před 2410 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Tw!st

Je to zaběhnutý koncept reklamy. Podobných reklam je spousta a nejen u AirBank a Hyundai. Jakožto člověk, který podniká v marketingu mohu usoudit, že AirBank má jednu z nejpovedenějších a pravděpodobně nejefektivnějších českých televizních reklam vůbec. Sdělení je jasné a stručné, diváka reklama jak upoutá, tak jej „trkne to hlavy“ že sdělení reklamy mu začne okamžitě dávat smysl.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Totéž mě napadlo při náhodném shlédnutí této reklamy. Opět dva světy-hodný a zlý a ještě okopírovaný. Zvláštní a myslím si, že taková reklama je špatná. 🙂
https://www.me­diaguru.cz/clan­ky/2018/03/hy­undai-se-v-novem-spotu-inspiruje-i-reklamou-air-bank/

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Mc Merkurion

… to víš, k druhořadému autu holt patří i použitá reklama ze sekáče … kvalita reklamy hovoří o kvalitě vozu …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jedy

Zrovna jsem tuhle reklamu dneska viděl poprvé a opravdu to vypadalo jako levná kopie AirBanku. :D

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek