Obvykle mají – některá mají tzv. pádla, některá jen jedno
z nastavení (poloha šaltpáky) umožňující manuální volbu rychlostního
stupně – sekvenční řazení (není možné při řazení ´vynechat´
rychlostní stupeň, řadíš vždy o ´rychlost´ nahoru či dolů).
😉
0 Nominace Nahlásit |
Ano. Ale není tam normální šaltpáka. Je tam volič s polohama R (zpět), P (parkování), N (neutrál), D (drive=jízda). A kromě toho je tam možnost tlačítkem nebo vychýlením voliče stupeň přidat nebo ubrat. Kromě toho se dá podřazení většinou docílit i prudkým sešlápnutím plynového pedálu.
0 Nominace Nahlásit |
Nemají možnost manuálního řazení.
Na místě řadící páky mají obvykle ovladač automatické převodovky, ale
není to nutné, ovladač může být třeba i páčka pod volantem.
Ten má vždy základní polohy jak popisuje Arne1. Kromě toho různé
převodovky mohou mít další funkce, například řadit jen první jeden nebo
dva rychlostní stupně, vynutit přeřazení výš/níž, přizpůsobit
řazení sportovní nebo normální jízdě apod.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2842 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
třeba Citigo s automatem má klasicky vyhlížející řadící páku,
kterou když se drcne doleva, přepne se do manuálního řazení a drcnutím
dopředu/dozadu se řadí manuálně. Opětovným drcnutím doleva se to celé
zase přepne na automat.
http://img.aaaauto.eu/thumb/1027941_13_1024x768x75.jpg
0
před 2841 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek