Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu
za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl
doplatil.
Doplňuji:
Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval
s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně
také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově
vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena
snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.
Děkuji za odpovědi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, beer před 4275 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Zkusil bych získat odpověď zde – třeba mejlem, nebo telefonicky či
vyhledat:
http://www.dtest.cz/clanek-2147/spotrebitelska-poradna
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?www Nahlásit |
Nemá na to právo. Výrobek se mění kus za kus bez jakýchkoliv doplatků.
Třeba to neumí a tak může vrátit peníze a pak si zakoupíš nový. Je to
nestandartní postup a do takového obchodu bych už nešel, ale je to hádání
z křišťálové koule na koho narazíš.
Reklamační technik.
Doplňuji:
Aktuální cena reklamovaného produktu nemá vliv na vlastní reklamaci a nic
se nedoplácí a ni nevrací. Pokud dojde ke kompletní výměně, tak vzniká
opět 2letá záruka, pokud ji výrobce jednostranně neprodlouží. Ta nová
plná záruka je bonus pro kupujícího. Na nic jiného nemá kupující podle
zákona nárok.
Upravil/a: Mapel
0 Nominace Nahlásit |
V případě reklamace by mohl prodejce žádat doplatek rozdílu v ceně
jedině tehdy, kdyby neměl stejný typ výrobku a dohodli jste se na náhradě
za podobný výrobek, ale s vyšší cenou. Zřejmě zde zafungovala
šmelinářská taktika ze strany prodejce a neznalost reklamačního řízení.
Napsala bych mu ostrý dopis, odkázala ho na reklamační řád a poslala ho na
patřičná místa. Ať si s tím jde stěžovat třeba na nádraží.
A upřímně vzato, pokud bych jako prodejce měla tak trochu máslo na hlavě,
tak bych tu reklamaci řešila raději vrácením peněz, nebo bych na rozdíl
v ceně vůbec nekoukala. Je to velmi neseriozní jednání.
Nejsem chronický vraceč zboží, ale pár reklamací už jsem byla nucena
řešit. S něčím takovým jsem se zatím nesetkala. Takovou zkušenost Ti
nezávidím.
Doplňuji:
A jakápak je reklamace nová objednávka? To Tě tedy pěkně doběhli.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Nema – pokud neni vas produkt jiz k dispozici tak trvejte na vraceni penez
0
před 4277 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek