Avatar uživatele
Pavel1212

Má podle vás volba metody výuky čtení nějaký vliv na budování čtenářských dovedností (do budoucna jedince)?

Má podle vás volba metody výuky čtení (analyticko-syntetická (tj. slabikovací, kterou jsme se ve škole učili snad všichni) nebo genetická (tj. hláskovací)) nějaký vliv na budování čtenářských dovedností (do budoucna jedince)?
Bude v životě hůře číst, pokud se v dětství naučí číst AS metodou, resp. G metodou? Dá se to nějak ovlivnit?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 2067 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Mc Merkurion

… důležitý je číst, tj, trénovat, jen cvikem se z člověka stane mistr svého oboru … ale tím mám na mysli nějaké knihy, obsáhlejší články a nejen reklamní letáky a tvíty na fejsku …

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Myslím, že mnohem důležitější je věk, kdy se s výukou začne, nikoliv metoda. Čím dříve si dítě osvojí čtení, tím lépe. Čekat s tím „až na školu“ je podle mne chyba! Stejně tak (ne-li VÍCE) to platí i s výukou matematiky (elementární počty)!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mp2

Je to důležité…

Heleď.. I hloupé I/Y nás učili timhle způsobem…

V_v_klaný zub…

Jaký tam bude I?????
Mékký????? … NE!!!!… Joo, tak tvrdý vlastné …
A to druhý????..... To už vím, to bude tvrdý… NE!!!!!… jo vlastně mékký,.. Ano…

A takhle jsme to četli celá třída!! NIKDO nás absolutné NIKDY NIC neučil… Takhle jsme po jednom četli celou hodinu a absolutné jsme nevéděli.
Kdo k ní chodil na doučování, ten si to samé trpěl ještě hodinu po škole :)
Asi jiná škola, no..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek