Má podle vás volba metody výuky čtení (analyticko-syntetická (tj.
slabikovací, kterou jsme se ve škole učili snad všichni) nebo genetická
(tj. hláskovací)) nějaký vliv na budování čtenářských dovedností (do
budoucna jedince)?
Bude v životě hůře číst, pokud se v dětství naučí číst AS metodou,
resp. G metodou? Dá se to nějak ovlivnit?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 2067 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
… důležitý je číst, tj, trénovat, jen cvikem se z člověka stane mistr svého oboru … ale tím mám na mysli nějaké knihy, obsáhlejší články a nejen reklamní letáky a tvíty na fejsku …
0
před 2067 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Myslím, že mnohem důležitější je věk, kdy se s výukou začne, nikoliv metoda. Čím dříve si dítě osvojí čtení, tím lépe. Čekat s tím „až na školu“ je podle mne chyba! Stejně tak (ne-li VÍCE) to platí i s výukou matematiky (elementární počty)!
0
před 2067 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to důležité…
Heleď.. I hloupé I/Y nás učili timhle způsobem…
V_v_klaný zub…
Jaký tam bude I?????
Mékký????? … NE!!!!… Joo, tak tvrdý vlastné …
A to druhý????..... To už vím, to bude tvrdý… NE!!!!!… jo vlastně
mékký,.. Ano…
A takhle jsme to četli celá třída!! NIKDO nás absolutné NIKDY NIC
neučil… Takhle jsme po jednom četli celou hodinu a absolutné jsme
nevéděli.
Kdo k ní chodil na doučování, ten si to samé trpěl ještě hodinu po
škole :)
Asi jiná škola, no..
0
před 2067 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek