ne
Při takto postavené otázce, ne.
Dvojí cena u stejného zboží, vzniká na základě použití x
nepoužití zákaznické
karty, hlavně, u akčních slev..
Zákazník bez karty, zaplatí více.
Jeden z řetězců, má diskriminační přístup ke svým zákazníkům.
Neposkytuje
kartu fyzicky. Jen aplikaci v telefonu.
2Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, Ametyst
před 337 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ne
To snad ne! Neustále se všude lidi rozdělují na dva druhy, to je šílené.
Upravil/a: Ametyst
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 336 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ano
Chápu kam směřuje dotaZ. Ve skutečně svobodné ekonomice by cena měla být SMLUVNÍ. Potažmo teď ti prodám za X a o vteřinu později za dvojnásobek JEN PROTO, že „se mi chce“ (a na tobě je, jestli na to přistoupíš). Což ovšem neudělám, PROTOŽE BYCH RYCHLE DOOBCHODOVAL, to je jasné. 🙂
Bohužel v okamžiku, kdy PŘESTANOU fungovat přirozené autoregulační mechanismy viz výše (do hry vstoupí všelijaké státní „regulace“, které si vynucují používané globálně monopolní praktiky) se ze zdravé konkurenční ekonomiky stává PASKVIL, kde se dějí i MNOHEM podivnější věci. Vzpomeň na nedávné ceny energií. Ostatně jen paulovi1 a jiným překabátěným bolševikům může přijít normální, že banány DOVEZENÉ z druhého konce světa jsou LEVNĚJŠÍ, než naše jablka. Co blbá džejbka, klidně i levnější, než BRAMBORY! Ať žije PRAVDA a LÁSKA, chrochty chrocht!
Proto bys měl dávat anketní možnost „jiná odpověď“, pokud odpověď nelze přesně vyčerpat (záleží na okolnostech). A v nezdravé ekonomice (globálné monopolní) JE MOŽNÉ VŠECHNO, třeba i „dělení nulou“. 😕
0
před 336 dny
|
0 Nominace Nahlásit |