Zjistil jsem, že se tyto faktury liší (cca o 150 kč), na té papírové je započítána servisní práce, které má na webu prodejce ve faktuře 0 kč.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4899 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Základní princip internetových obchodů je, že nákupní smlouva (a tím
i smluvní podmínky), nabývají platnosti v okamžiku odkliknutí
objednávky. Obvykle se zasílá ještě potvrzení objednávky s údaji
o zboží, zda je na skladě, kdy a kde je možnost jej odebrat a jak dlouho
zboží rezervují.
U zaslání by měla být uvedena cena za dopravu.
Pokud jste žádné servisní úkony nenárokoval, neměl byste je logicky ani
platit. Tzv. předprodejní servis je v ceně a používá se jen u kol nebo
např. auta.
0 Nominace Nahlásit |
Podivejte se do „Pravidel a podminek“ daneho e-shopu. V pripade, ze je vam fakturovano neco, co fakturovano byt nemelo, lze se samozrejme ohradit a uvidite reakci. (Dalsi veci je, ze to nemusi zpetne jen tak projit, pokud jste to jiz zaplatil.)
arygnoc: obecne nesouhlasim, ale v tomto pripade mate pravdu :) Sam jsem takto jednou neprevzal z eshopu neco, protoze mi tam uctovali docela mastne postovne, ktere uctovano byt nemelo. Vase verze plati, az pokud zakaznik zbozi prevezme – tj. uzna danou polozku navic. (Coz se zde bohuzel stalo, takze… souhlasim v tomto pripade – ale v pripade, ze zakaznik zbozi jeste neprevzal to neni nutne pravda.)
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek