Ale mám na mysli, případ, kdy zboží není proti pádu VŮBEC zabezpečeno !
Mám na mysli takovou tu „ohrádku“ na regálu, když tam není.
nebo úzká ulička, paleta uprostřed a ještě se vyhýbám druhému zákazníkovi a drcnu do regálu či navíc vozík má zadřené ložisko, blbě se ovládá a já jsem použil o pár newtonů víc síly a vozík odjel kam neměl.
Jak to jde vyřešit, bez placení škody a bez nutnosti znaleckých posudků.
Stačí říct. Ty flašky nemáte za ohrádkou, která by zabránila pádům, tak „nic Vám platit nebudu“ blbě jste si to zabezpečili"
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? iceT před 4387 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
nestava se ze by to clovek musel platit …obchody to odepisou …vtom problem neni …navic jsou pojisteni …tak mapr …myslys ze kdyz jim prestane jit chladici box a potravyny se v nem skazi tak ze obchod bude ve strate ..to ne.. hradi to pojistka ..jak rikam proste se to odepize …kdyby tam byla ta paleta tak si to odskace nejspise zamestnanec ..ktery ji tam tak nesikovne dal do ulicky…ale ty jako zakaznik …lol ..nas zakaznik nas pan..
0 Nominace Nahlásit |
Kdo by to měl platit ? Prodavačka ? Zaplatíš to samozřejmě ty.Většina lidí však má pojištění, z kterého to popřípadě uhradí pojišťovna.
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy se mi nestalo že bych něco platila.Z mraziciho boxu jsem táhla 5kg pytel hranolek.Pytel se rozparal a všechny skončily mezi boxem a vozíkem na zemi.Do minuty přijela uklidovka a manažer úseku.Omluvil se mě.Nic jsem neplatila.Občas se stane že nám tu a tam něco spadne.Ovšem rohlík vracet je nechutný a hnusny.
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, mám pojistku na blbost a ta všechno zaplatí
Doplňuji:
Je to problém obchodu, jednou jsem rozbil x lahví z basy piv a ještě se mi
omluvili.
Upravil/a: Conchus
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem jednou brala okurky z regálu,nevypadaly na to,že by chtěly
spadnout a stejně jedna flaška spadla.Šla jsem najít někoho,kdo by mi
vynadal,protože ta rána byla dost slyšet,a paní mi řekla,že to uklízet
nemusím a ani nic platit,že to je normální,že se nic neděje.
Jindy šla ženská,nesla si pár položek nákupu jen tak v náruči,a když
jí něco upadlo a rozbilo se,tak se jen vrátila vzít si nerozbité a rozbité
obešla,aby si ji s tím nikdo nespojil.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud se nepletu, každý větší řetězec by měl mít „pojistku na blbost svých zákazníků“ a tedy by jsi platit nic neměl, ovšem nikdo se tím nechlubím a praxe s využíváním bude asi nulová…
0
před 4386 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
nikdy jsem nic neplatila.rozbila jsem marmeladu,po druhe kecup,ihned pribehli a uklidili.jedna se o billu a lidl.
0
před 4386 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Obchody to odepíšou. Pokud by to po vás někdo chtěl zaplatit, braňte se. Něco jiného by bylo, kdybyste tam udělal nějakou výtržnost, popřípadě očividně naschvál, to by řešila policie. A bez obav, určitě to nebude platit žádná prodavačka. Předpokládám, že mluvíte o supermarketu. V malém krámku, který není součástí řetězce, to bude totéž, majitel si to může odepsat – tedy i tam se můžete proti takovému požadavku ohradit. To se prostě může stát. Pojistka – tedy vaše, to může vyřešit,ale je s tím tolik papírování, že se to nejspíš nikomu nebude chtít řešit takto.
0
před 4386 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nedávno mi v Globusu roční dcerka vyhodila z košíku krém – já nevěděla co dřív, obě děti ječely, lidí plno, chvíli jsem stála a nevěděla co, nebylo koho se zeptat, rozbitý krém se mi platit nechtělo, když vím, jak to v těchhle obchodech chodí. (Nehledě na to, kolikrát mě tam nepřímo okradli tím, že na pokladně započítali jinou cenu, než byla na regále, ale se dvěma dětmi opravdu nemám čas si při procházení pokladnou hlídat všechny položky) Tak jsem zkratkovitě krém vzala a položila ho do nejbližšího regálu – vystartovala na mě prodavačka, která mě šmírovala už od rozbití krému a čekala, co budu dělat. Udělala scénu na celou prodejnu, dvakrát jsem se omluvila – nic, odcházela s hláškami co jsem to provedla atd. Já rudá až na zadku jsem šla zaplatit, no co čert nechtěl, chytře vychovaný synek rozbitý krém odložil, protože rozbité věci se přece neberou, já si toho nevšimla. Prodavačka celou dobu šmírovala, počkala si, až budeme mít zaplaceno, a začla další scéna, tentokrát pěkně před všemi lidmi, co čekali u pokladen, no fakt šílený. V životě už tam nepůjdu a mám strach pomalu jít i do města, že ji někde potkám a pěkně si na mě smlsne. Ano, udělala jsem blbost – neměla jsem to dávat zpátky do police, ale tohle chování z její strany myslím taky nebylo nutné, navíc, když viděla, že to rozbilo dítě a potom jak děti vyváděly …