Čerpám z článku @ http://www.emanuelpetran.wz.cz/historie_kohinoor.html
Doplňuji:
Po změně strojů a modernizaci výroby v době Rakouska Uherska vznikla
celosvětová obchodní síť a v roce 1910 produkce dosahovala 200 milionů
tužek za rok.
Dosud se všechny nové výrobky zaváděly za nízkou cenu. Franz
Hardtmuth začal tyto nové tužky prodávat za trojnásobnou cenu! Přátelé
mu tento krok rozmlouvali, leč úspěch se dostavil nevídaný. Tento výrobek
byl oceněn zlatou cenou na vídeňské jubilejní výstavě v roce 1888 a na
pařížské světové výstavě v roce 1889. Úspěch této žluté tužky
byl takový, že se stal standardem kvality pro ostatní výrobce, standardem
třídění gradací tuh a dokonce se dostal i do názvu firmy. Po roce
1890 se už továrna přijala název KOH-I-NOOR L & C HARDTMUTH. Za své
působení dostal od císaře Františka Josefa I. dne
27.10.1876 šlechtický predikát a v roce 1874 byl jmenován čestným
občanem Českých Budějovic.
Tady vidím popis i návod jak se dá pracovat. Tužka je dřevo a tuha. Hardtmuth měl zkušenosti s konstrukcí strojních zařízení takže to bylo ESO. On vytvořil řadu tvrdosti o 19ti stupních. Nečekal kdo mu přikáže co má vyrábět. On vytvořil. Zatímco dnes se vydělává koupí a prodejem, vytvářením pojišťoven.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Bičiště před 4943 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
pokud by jste to dokázal 12× levněji než třeba němci, tak možná.
Pokud by jste to dokázal 12× levněji než číňani, tak určitě.(ale to
nedokážete)
0 Nominace Nahlásit |
Tady vstupuje strasne moc faktoru. (Clanek nectu, odpovidam na otazku.)
Zaprve – nevim, jestli by vam to vubec nechali prodavat za 12× nizsi cenu, nez ma konkurence (viz. napr. autobusy Student Agency).
Zadruhe – A i kdyby ano, porad neni jiste, ze byste se prosadil, existuje jiz jina firma, ktera to vyrabi (alespon tak jsem to pochopil).
A nakonec zatreti – i kdyzby to konkurence prodavala treba 5× draz, vam by se to 12× levneji proste nevyplatilo. I kdyz vezmu v potaz, ze „12“ tam bylo streleno jen tak, tak porad tu mame body jedna a dva.
0 Nominace Nahlásit |
Vše je věc náhody. Lidé velice levným výrobkům nedůvěřují, považují je za méně hodnotné. Není umění levně vyrobit kvalitní výrobek, ale umění je jej prodat. Občas se levný a kvalitní výrobek sám prosadí,ale nelze se na to spolehnout. Marketing je stejně důležitý, jako technologie výroby a tvorba cen.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4603 | |
led | 2997 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2238 | |
zjentek | 1643 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1296 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |