Do 90.let to byl Elektropodnik, ten zprivatizovala a.s. Eltodo s německým
vlastníkem. Dnes má dominantní postavení a licence na semafory, ty první
byly rakouské výroby.
V Praze, Č.Budějovicích a mnoha dalších městech už má monopol na
veřejné osvětlení a masivně expaduje do dalších regionů díky
zahraničnímu kapitálu.
O údržbu semaforů se mohou sice starat místní firmy, ale stejně musí
jezdit na školení do Eltoda a jsou odkázáni kupovat jejich předražené
komponenty a náhradní díly.
Příklad, osvětlovací stožár od přímého výrobce stojí 37% finální
ceny od Eltoda.
Ale to by bylo dlouhé povídání o dopadech globalizace a zákonů tvrdého
kapitalismu.
3Kdo udělil odpovědi palec? salsa verde, Kerberus, anonym
před 4853 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ten komu patri ta konkretni komunikace. Pravdepodobne mesto, ktere to zada nejake firme jako zakazku.
2Kdo udělil odpovědi palec? salsa verde, Michal Kole
před 4853 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Technické služby nebo město.
2Kdo udělil odpovědi palec? salsa verde, Michal Kole
před 4853 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V Plzni Správa veřejného statku města Plzně – servisní organizace zřízená městem, která se stará o různé segmenty městského majetku (veřejné osvětlení, ulice, městské lesy a rybníky, …)
Zdroj: www.svsmp.cz/svetelna-signalizace/
2Kdo udělil odpovědi palec? cukrar, salsa verde
před 4852 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jak ve kterém městě a obci. V Pardubicích technické služby a najímané firmy.
Silnice je podle druhu vlastnictvím státu, kraje a obce. Podle toho taky hlídá městská či státní policie, podle totho se starají i o semafory.
1Kdo udělil odpovědi palec? salsa verde
před 4852 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek