Doplňuji:
Jde o tohle (https://muj.erasvet.cz/prihlaseni)
PIN atd vím, ale ident. číslo? to ne hřbetě karty má 16-ti místné
číslo, takže už fakt nevím… Děkuji ale za pomoc.
Zajímavá 0 před 3914 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Koukneš na ni – to je to největší číslo, které na lící karty
uvidíš.
V případě embosované karty je ´pasticky´ vyraženo.
Doplňuji:
Oprava: …„na líci“…„plasticky“…
Omlouvám se…
😉
Upravil/a: anonym
0
před 3914 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
kartu zřejmě tedy nemáš…
pokud jsi ji ztratila, je potřeba ji zablokovat, což jde přes callcentrum a stačí znát číslo účtu a pár podrobností o sobě – číslo ztracené / ukradené karty po tobě chtít nebudou a ani nesmějí
jinak v bance, která ji vydala (asi bude nutná návštěva, protože
callcentrum ti ho neřekne), na internetbankingu nebo na výpise z účtu
(v emailu nebo jestli máš ještě papírový)
Doplňuji:
aha, tak …poprvé se do Era portálu hlásíte jako do původního
internetového bankovnictví… to číslo nemá s platební kartou nic
společného
jinak si zavolej bezplatně na 800 200 290
Upravil/a: magorvkleci
0
před 3914 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Do Internetového bankovnictví se nehlásíš číslem karty,
ale"přihlašovacím číslem" – to s číslem karty nemá nic
společného.
Buďto se do ERA hlásíš poprvé, pak použij původní údaje (jméno a
heslo) pro vstup do původního netového bankovnictví.
Nebo ses do ERA už hlásila, v tom případě sis přihlašovací údaje
změnila (a jen ty víš, jak).
A pokud vůbec nevíš ´kudy kam´, zajdi se zeptat na pobočku.
Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, které jste si zvolili při registraci do Era portálu, zavolejte na Helpdesk Elektronického bankovnictví (tel. 800 200 290). Operátor vám je sdělí poté, co uvedete své původní 8místné identifikační číslo, které vám bylo přiděleno bankou.
Je otázka, na co se přesně ptáte a proč…
PAN – primary account number – číslo karty
PIN – personal identification number – doslova osobní identifikační
číslo, prakticky heslo pro použití karty
PAN zjistíte z karty, smlouvy s bankou, z výpisu z účtu,…
PIN vám byl předán v bance, nebo doručen poštou v zabezpečené obálce
(ale bývá možné si ho změnit)
Pokud přemýšlíte jak zablokovat ztracenou kartu, zavolejte do své banky a tam s vámi vše vyřeší. Snad.