Pošťačka to ani nekontroluje.
Jen zadá částku do počítače, vybere od mě peníze a založí do šanonu a papíry se odešlou v papírové podobně do Prahy.
Jak se to pak řeší, když na ústřižku pro odesilatele je chyba i na hlavní části poukázky je chyba ?
Když pošta na to nemá na webu software a někdo to vyplňuje ručně tak se to snadno stát může, nebo je disgrafik a něco špatně dotáhne a v důsledku své poruchy tu chybu nevidí.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? johana 56 před 4090 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud napíšeš něco špatně, zásilka nemusí dojít. Potom máš ovšem smůlu, ale je to jen tvůj problém.
0 Nominace Nahlásit |
Michale, ty zase ale hodně mlžíš. Spleteš-li se kdekoliv na složence,
musíš ji přepsat znovu. Úřednice na poště složenku kontrolují, ale na
rozdíl od Tebe jim stačí krátký pohled, aby zjistily, zda jsou údaje
v pořádku.
Další kontrolou je zadání údajů ze složenky do počítače. I zde
systém dokáže většinu chyb odhalit. Prostě si uvědom, že jsou to na
rozdíl od tebe profíci.
0 Nominace Nahlásit |
Podací lístek je jen doklad o zaplacení. V případě reklamace jej
přineseš a pokud je chyba na tvé straně jako že napíšeš špatnou adresu,
tak zaplatíš poplatek za reklamaci. Pokud je chyba na straně pošty tak nic
neplatíš. Reklamuješ pochopitelně jen v případě že peníze nedorazily
kam měly ačkoliv jsi je poslal. Když je adresa nesprávná tak by mohli
peníze někde zůstat ležet a dát se získat zpět. Reklamuje ten kdo drží
v ruce doklad o zaplacení. Takže schovat i když je tam něco špatně.
V případě že je na složence číslo bankovního účtu je určující to.
I když se spleteš a dojdou peníze někomu jinému tak by to s dokladem
mělo jít reklamovat a vymáhat. Asi bych si nejdřív zjistila co taková
legrace stojí abych si dala pozor při vyplňování.
Pošťačka kontroluje jen přijaté peníze a částku. Upozorní tě jen když
něco není vyplněno.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek