Ahoj.Vlastnim Peugeota 306 r.98.Mam problém,když se mi auto zahřeje na
90 tak pak to skače na 110,95stupňů a tak dokola,že by vadny termostat??
Jeste jeden problem,při ohřati vody na 90st.mi okolo vička chladiče tekla
proudem voda,myslite že je vadny vičko? A to že mi unika voda
z chladiče,ma to tedy i nejakou spojitost s tim jak hapruje na palubce
teplota vody??? Dik za odpověd.
Doplňuji:
…a vičko se zveda tlakem ,proč???To že je vadné??
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4547 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Neotevřený termostat se orientačně pozná tak, že při zahřátí nad
80°C je spodní hadice od chladiče studená.
Při teplotě kolem 90°C se musí roztočit ventilátor.
Kolem víčka nesmí nikdy unikat voda. Víčko má přetlakový ventil, který
otevírá při tlaku kolem 100 kPa, unikat může ale jen vzduch, pokud nebyla
soustava přeplněná nad rysku nebo se do ní nedostává tlak třeba prasklým
těsněním pod hlavou.
Teploměr na palubce nemá s tím, co se děje v motoru žádnou souvislost.
Jestli nějak poskakuje, bude nejspíš špatný kontakt na termistoru,
případně vlastní měřák zadřený.
Kdyby stoupala teplota a motor se i pozapnutí ventilátoru ochlazoval pomalu,
mohlo by být badné čerpadlo.
Všechno se dá vyzkoušet na místě.
0 Nominace Nahlásit |
Je potřeba výměna termostatu,víčko se zvedá tlakem.
Doplňuji:
Víčko bude dobré,ale jak pozdě otevře termostat,vznikne přetlak,který
víčko neudrží.
Upravil/a: sevos
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek