Koupil jsem docela drahý PC a zjistil jsem,že mi do něj nedali eSATA panel (dodali jej jako příslušenství).
Vyndali mi větrák ze skříně to teda nechápu proč, když jsem ta vešel k mým doobjdnaným.
Nezapojili mi jeden větrák
A určitě ještě nějaké nedostatky najdu.
Co mám prodejci napsat do mailu v pondělí ?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4909 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
jak píše mosoj, ale já bych volila klasiku,,pěkně bych jim napsala dopis a poslala ho doporučeně.
0 Nominace Nahlásit |
žádná korespondence nepomůže.Reklamaci lze uplatnit pouze osobně u prodejce,resp. v kterékoliv prodejně daného prodejce /třeba Kaufland v Praze či v Brně/.
0
před 4903 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek