Avatar uživatele
Kelt

Je to lepší? Jak pro koho?

Za více než 30 let manželství, měníme také pračky. Máme asi pračku v pořadí č.4. Když byl nějaký problém, zašel jsem za opravářem, ten se přijel podívat a podle možností pračku opravil na místě, nebo odvez do servisu. Dnes jsem volal do servisu už ráno, protože odpoledne měli úřední hodiny na pobočce. A místo toho, abych s ním dohodnul termín, tak mi řekl, že musím kontaktovat firmu, která sídlí v Praze, výrobce praček. Telefonování, diktování čísel, atd. Do hodiny přišel email a zpráva na mobil. Do několika dnů mne budou kontaktovat, opravu provede firma vzdálená 30 km. Je to nějaké zlepšení, urychlení? Jistě, mají možná evidenci, statistiku, přehled, ale já musím čekat atd. Co si o tom myslíte? Děkuji.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? paul1 před 470 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
cappuccino

Nam prijel na tekouci novou pracku servisak z 80ti km vzdaleneho mesta! A to jenom proto, ze dva strejcove, kteri novou pracku napojovali, ji spatne napojili na privod vody. Dokonce ani nemeli poradne naradi!
Servisak byl ovsem jak z americkeho filmu – znackovou kombinezu, cepicku, prede dvermi si navlekl navleky na boty. Pak udelal diagnostiku pres PC, aby nakonec zjistil, ze byl spatne utazeny krouzek na pripojce! Oprava za nekolik tisic, ale platila to prodavajici firma.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Rokio

Podle mě je to změna k horšímu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Pochopil jsem z toho povídání, že to asi bude jiná pračka (jiná značka?). Každá značka má své servisy, těžko posuzovat. Jiné je to ve městě, jiné na vesnici, kam je z každého servisu daleko.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
paul1

Pro zákazníka horší. U nás přijede opravář do pár hodin od zavolání, někdy i hned,
pokud nemá zákazníka. A jezdí z místa vzdáleného 4 km.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
zjentek

nEJPRVE JE POTŘEBA ZEJMÉNA SI UVĚDOMIT, že výroba zde není od toho, aby se měl dobře koncový zákazník/spot­řebitel a taktéž zde není od toho, aby koncový spotřebitel díky výroby spolu s produktem získal více času, pohodlí a jakési návazné suverenity/se­bevědomí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ametyst

Nic není lepší. Dnes už neplatí Náš zákazník- náš pán, ale Náš zákazník- náš zdroj. Koncový zákazník a uživatel vždycky všechno zaplatí. Ještě mu instituce uštědří lekci, jak se má chovat.
Predevčírem jsem se rozčílila na helpline z Prahy, protože jsem potřebovala telefon na prodejnu a servis 10 km od nás. Mountfield. Neexistuje, z Prahy mi řeknou, co mám dělat, když jim nadiktuju předlouhé výrobní číslo. V 21. století se lidem už nic neusnadňí, naopak jsou zdrojem zaměstnanosti v Praze.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Ametyst

Zjentku, spot on !!! Dnes už se lidem nezlepšuje život.

Avatar uživatele
zjentek

Cappuccko, tak to je masakr. Ukázka debility v praxi 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

To ale chceme, takto skončit, jako lidstvo.

Nový příspěvek