Aby se předešlo omylům, mělo by tam být:
OCHUTNEJ
od našeho
ŘEZNÍKA
a bylo by po problému.
0 Nominace Nahlásit |
A kterého? Toho vlevo nebo uprostřed? Copak jsme lidožrouti? A ještě
nám tykají? 🙂 Prodávají sice maso pod svojí zn. „Naši řezníci“,
ale to by muselo být něco jako „Ochutnejte maso "Našich řezníků“.
🙂
Tato reklama je ale vymyšlena tak, aby kupující pobavila.
„Záměrem sloganu Ochutnej našeho řezníka je pobavit zákazníky,
pozitivně provokovat a vyvolat úsměv. Zároveň v reklamní nadsázce
sdělit, že maso v Kauflandu je čerstvě zpracované Našimi řezníky
Kauflandu, je kvalitní, a vybídnout zákazníky k nákupu a ochutnání
masa,“ říká Filip Matějka, stratég reklamní agentury Feel
Concepts." 🙂
Upravil/a: marci1
2Kdo udělil odpovědi palec? Slecna 007, Kepler
před 2858 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Velké písmeno není opodstatněné ani v jednom případě, pokud nestojí na začátku věty. Jejich řezník se tak určitě nejmenuje, takže taky nemá nárok.
0 Nominace Nahlásit |
Pán stratég sa mýli
Pokiaľ by označenie „Náš řezník“ , alebo „náš řezník“- bola
značka výrobku označenie by bolo v poriadku
Ale pokiaľ tvrdí, že je „zpracované Našimi řezníky Kauflandu“,
hovorí o značke, potom musí byť aj na plagáte napísané „ochutnej
Našeho řezníka“. Ak ale nehovorí o značke, ale o" řezníkoch"
pracovníkoch Kauflandu musí použiť v slove „naše“ malé písmeno.
Po umeleckej stránke, je to typ plagát u z konca 19.storočia –
„Mäsiar a jeho učni vás pozývajú…“
0 Nominace Nahlásit |
Snad se mi budete smát, ale já tuto reklamu považuji za mimořádně nepovedenou.
0
před 2855 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5284 | |
Kepler | 2867 | |
Drap | 2624 | |
quentos | 1803 | |
mosoj | 1594 | |
marci1 | 1356 | |
led | 1345 | |
aliendrone | 1172 | |
zjentek | 1059 | |
Kelt | 1003 |
Astronomie |
Fyzika |
Jazyky |
Matematika |
Sociální vědy |
Technické vědy |
Ostatní věda |