Otázka se vztahuje k vyučování žáků 1. stupně ZŠ.
Klasickou tištěnou učebnici a k ní elektronickou verzi téže učebnice např. pro interaktivní tabuli berte, prosím, jako stejnou didaktickou pomůcku. Zde je na mysli zejména to, zda tyto materiály – tištěné či elektronické – můžeme dnes jednoduše nahradit nějakým výukovým softwarem, hrou, aplikací apod.
Zajímavá 0 před 2166 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Samozřejmě!! Bez toho z mladých lidí nevyroste nic jiného, než prostí konzumenti podstrkávaných informací extrémě snadno ovlivnitelní a manipulovatelní, bez vlastního názoru, naproti tomu s názory šířených kde kým za kdejakým účelem. Ona totiž informace v kyberprostoru je sice velmi trvanlivá, ale taky docela dost dobře manipulovatelná, ať už komentáři, nebo dokonce její snadnou úpravou. Taky se za vydavatele takových zaručených informací dnes vydává kdejaký hejsek.
Opravdovou knihu změnit nelze. Jen ji spálit. Rovněž vzhledem k náročnosti na její vznik a distribuci si to kdejaký ten hejsek opravdu dovolit nemůže.
0 Nominace Nahlásit |
Zatím tato práce plně nahraditelná není. Ne vždy je k dispozici elektřina, ani HW a SW (to pro budoucnost). Žáci musí umět pracovat i s tradičními prostředky, vlastně tam by ta výuka měla začínat. Co je na papíru, to přetrvá věky, na rozdíl od elektronických záznamů. Seber „elektronicky vychovanému žákovi“ elektroniku a bude totálně v pr…
0 Nominace Nahlásit |
Zoberte si na prázdniny tablet a papierovú knihu. Zhodou okolnosti, budete na mieste bez zdroja elektrickej energie. K čomu vám bude tablet bez elektriny?
0
před 2165 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A ještě jedno doplnění: Co by pak dělal takový člověk, až dojde ta poslední baterka? Umře na nedostatek informací, protože si nebude umět votevřít knihu, nebo noviny…
Doplním, že já, jako technik mnohem raději pracuji s papírovou dokumentací, pokud nejde o něco, v čem je třeba systematicky vyhledávat, jako jsou databáze a podobně.