Dobrý den,
když např. volám do nějaké společnosti v případě, že potřebuji něco
ihned vyřešit, tak mne vždy na začátku informuje automat, že je hovor
nahráván. Mám povinnost oznámit operátorovi, že je hovor z mé strany
také monitorován? Přemýšlím totiž o tom, že budu používat záznam
hovorů, ještě tak nečiním.
Díky za informaci,
kajicek94
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, marci1 před 2492 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, musíš volaného předem informovat o tom, že je monitorován.
🙂
„I klient si může nahrát bankéře. Jestli zatoužíte po tom, že si
pořídíte nahrávku vlastní, je to vaše právo. A banky vám to umožní.
Musíte však splnit stejnou povinnost, jako mají ony, a to upozornit na
nahrávání předem.“
https://finance.idnes.cz/nahravani-klientu-na-telefonnich-linkach-bank-fod-/sporeni.aspx?c=A140529_105715_bank_zuk
0
před 2492 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nahrávat někoho lze pouze s jeho souhlasem.
Firmy, pokud vím, o monitoringu informovat musí,
u FO si nejsem jista.
0
před 2492 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek