Podle mě je horší, když žák v hodině nic nedělá, protože zde je jednoznačný úmysl, zatímco pokud žák něco nedonese, tak je to zpravidla kvůli tomu, že něco zapomněl, což je nedbalost.
poznámka: To, že žák něco zapomene, neznamená, že nic v hodině nedělá. Pokud zapomene například sešit, tak si vezme papír ze složky a píše na něj. Pak si to doma přepíše.
Zajímavá 0 před 2708 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ani jedno z uvedeného neni moc dobré. Nechápu dost dobře smysl této otázky. K čemu ti bude, když budeš znát hodnocení místních uživatelů? Nic ti to nepřinese, v ničem nepoučí!
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, Mc Merkurion
před 2708 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek