Asi je nejvýhodnější mít dvě obuté sady a měnit si kola sám. Ty zimní by se jinak v létě velmi rychle opotřebovaly a taky by se musely počítat náklady na opravy věčně pomuchlané karosérie.
0 Nominace Nahlásit |
Jde o to, na kolik si ceníš života. Nejen svého, ale i ostatních účastníků silničního provozu. Zimní gumy v létě na moku opravdu moc nefungují, jsou příliš měkké, nemají dostatečnou adhezi. V zatáčkách nedržej stopu, mají delší brzdnou dráhu.
0 Nominace Nahlásit |
Ve vedrech jako byla letos bys zimáky odrovnal, takže výsledná finanční
ztráta by byla větší než za výměnu. Nehledě na jejich (ne)kvalitu
v letním provozu.
Navíc je sporná požadovaná výška vzorku. Je psáno, kolik musí mít
„zimní pneumatiky“, ne „pneumatiky použité v zimním období“ –
doufám, že vnímáš ten rozdíl.
Jak doporučuje Kepler – na zimáky si sežeň nějaké obyčejné plechové
disky a nech je na nich trvale obuté. Náklady na výměnu se ti
rapidně sníží.
0 Nominace Nahlásit |
Když už celoročně tak na celoročních!!! Přesto díky požadované výšce vzorku min. 4 mm v zimně, budeš muset pneumatiky, které by ještě dobře sloužily v letním období muset vyhodit.
Dále narazíš na nesoulad požadovaného rychlostního indexu. U zimních můžeš mít na autě pneumatiky za daných podmínek s nižším rychlostním indexem, tedy levnější. U letních, musíš mít index rychlosti takový jaký je V TP!!!!. Tedy u zimních podstatně dražší a ještě je budeš muset dříve vyhazovat, nebo stejně praktikovat přezouvání.
Dosud jsem měl staré auto s kterým jsem jezdil pouze v zimně a novější s kterým jsem jezdil v létě. Nyní začínám praktikovat to, co zde popisuje Kepler. Jednoznačně nejlevnější. Proto jsem se nedávno i zde, zajímal o rychlostní indexy. Staré auto dosloužilo. Po 250 000 km a 21 letech odešla spojka, opravovat nebudu, peníze je třeba začít dávat již do novějšího.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Já tedy jsem koupil už dosluhující auto (450tis km) takže se mi
nechtělo pořizovat náhradní disky. Jinak totiž souhlasím s Keplerem.
Jenom s tím, že se mi už stalo, když se jen přehazují celá kola, že
kolo začlo ucházet. V servisu mi řekli, že je to normální, když prý se
to takhle dělá, rezavějící ráfky začnou propuštět vzduch. Ale jiný
materiál by byl asi OK.
Takže jezdím na zimních i v létě, najel jsem na nich letos asi 20 000,
jestli budou mít na zimu požadované 4 mm se uvidí.
Akorát ještě jsem rád za upozorněni Edisona, že zimní v dešti víc
kloužou.
0 Nominace Nahlásit |