Mně to příliš smysl nedává. Není to ani teréňák, ani dobré silniční auto, takže v obojím prostředí špatné. Váží to až dvě tuny a žere to 2× tolik, než normální auto. Navíc mi připadají jako vysoká a ošklivá. Kapotu mají tak vysoko, že klidně přehlédnou dítě. Jediná pozitiva vidím v tom, že je zde vyšší pasivní bezpečnost (ale smetou ze silnice lehčí auta) a většinou větší zavazadlový prostor. To ale umí i normální rodinné kombíky. Není to náhodou prostředek jak se předvést a náhrada mrňavého zakomplexovaného ega za maxi káru?
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? marci1, klumprt před 2941 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A ještě přidám, že s oblibou je používají osli a husy, které by neuměly zaparkovat ani se Smartem natož s tímhle. Pak když se jede za ním, tak není přes něj vidět a když se za ním jede na motorce, tak se ještě člověk vlní v turbulencích.
0 Nominace Nahlásit |
Hlavním důvodem je určitě prestiž, jinak jsou ta auta docela nepraktická. Druhým pak pasivní bezpečnost, spousta hmoty okolo posádky. A fyziku neošidíš, čím větší hmotnost, tím menší přetížení při srážce.
0 Nominace Nahlásit |
asi tak, je to v současnosti také určitý statusový symbol. Pasivní
bezpečnost je vyšší, ale to hlavně na úkor těch menších aut. Kdybychom
postupovali všichni stejně, tak budem za chvilku jezdit v tomhle:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c8/b1/24/c8b124bd0e6a7850bd778e2cd10e1adf.jpg
0 Nominace Nahlásit |
…z mého okolí jsem slyšel jednotný názor: dobře se do něj leze a vystupuje…
0 Nominace Nahlásit |
Také se mi moc nepozdává. Má to být sportovní a terénní auto dohromady. Je ale moc velké, vysoké. Hrozí převrácení na bok.
0 Nominace Nahlásit |
Hlavně jak píšeš , větší pasivní bezpečnost ,sedíš o půl metru
výš .
Když si zvykneš na vyšší posez , tak já se celkem už (2 vůz ) Octavce
zdatně vyhýbám .
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek