Odpoveď byla označena jako užitečná
Konkrétně na jaké? Každý stupeň má svá specifika nelze srovnávat předškolní výchovu s VŠ a oboje do školství patří. Nelíbí se mi experimenty v poslední době. Inkluze, šibování s podmínkami maturit. Spousta vysokých škol , přitom podle mne některé obory nebudou mít nikdy uplatnění a podobně. Náš školský systém před převratem byl dobrý , výsledky byly srovnatelné nebo lepší se západem. Systém speciálních a zvláštních škol nám snad všude ve světě pedagogové záviděli. Postupem času se nám podařilo vše co fungovalo předělat, nebo zrušit a výsledky ve srovnání se světem jsou podprůměrné.
4Kdo udělil odpovědi palec? orwell, aliendrone, Ametyst, MasterGames
před 1853 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?MasterGames Nahlásit |
Jen obecně -
2leté děti v mateřských školách
zavedení inkluze, – zrušení zvláštních škol a pomocných škol
střední školy se neorientují na praktickou výuku
učňovské školství jako by zanikalo – málo řemeslníků
maturity se připravovaly 20 roků a stále nejsou konečné
o čem svědčí neúspěšnost žáků maturit?
alternativní školství – je srovnatelnost?
rušení venkovských malých ško.
nevím, jak je to s vybaveností
kázeňské problémy – rodiče často neoprávněně obhajují prohřešky
svých dětí – za všechno může učitel
vzdělávání učitelú na pedag. fakultách – četla jsem připomínky.
celkově snížení úrovně vědomostí ve srovnání se světovým školstvím – malá náročnost
myslím si, že se zlepšila výuka jazyků, ale SOŠ ve srovnání s gymnázili zápasí s matematikou
To jen obecně, co mě napadlo.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Protože nejsou dovolena sprostá slova ani nadávky, zdržím se komentáře.
2Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion, aliendrone
před 1853 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Základní školství je bída (za minulého režimu bylo na vyšší úrovni), vysoké neumím posoudit.
0
před 1853 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vesměs masovka, která vychovává jen další generaci otroků do montoven.
Na výstupu generuje jedince, kteří skoro nic neumí, maximálně se něco
málo naučit nazpaměť. Kritické myšlení nula, finanční gramotnost nula,
jazyky taktéž velká bída. Když už trochu umí, zase se bojí mluvit.
Odborné školství učí ten obor, jak se učilo před 30 a více lety.
A důsledek? Samej maturant z ekonomky, který pak nastoupí do práce, kde se
vše učí od začátku, tak na co studoval?! Spousta lidí, které se vyučí
třeba v oboru A, nakonec dělá obor B.
Ale čemu se divit, pokud učitelé berou to, co berou, tak se není čemu
divit, že ve školství zůstávají jen tragédi nebo pár nadšenců, kteří
to moc nevytrhnout.
0
před 1853 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Moc obecná otázka.
Máš na mysli základní školy? Nebo střední či vysoké?
A myslíš úroveň výuky nebo znalostí?
Nebo hodnocení učitelů a profesorů?
Nebo jak vyučovací hodiny probíhají a jaké mají učební pomůcky a
přístup k PC?
0
před 1853 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je takové, jaké si ho můžeme dovolit. Nechceme platit školné, nevadí nám že učitelé mají mizerné platy a v tomto prostředí si dovolujeme kritizovat úroveň školství.
samozřejmě že to tedy není žádná sláva, ale pro kohokoliv kdo chce být v něčem dobrý a sám se chce vzdělávat i mimo školní osnovy v oboru který jej zajímá, je obstojným startovním můstkem.
Já jsem chodil na státní střední odbornou školu. Jednalo se o obor Obchodní akademie. Učil jsem se zde účetnictví, ekonomiku, právo, statistiku, psaní na klávesnici a psaní dopisů, zbožíznalství, dva cizí jazyky (AJ a NJ) a další předměty. Maturitu jsem zvládl dobře (měl jsem trojky). Co říkáte na moji úroveñ vzdělání?
možná si to nevěděl, ale na maturitě TROJKA není DOBŘE 🙂 Pětku tam dostat nemůžeš a trojka je tak ta nejhorší známka se kterou se dá maturita ještě udělat. Říkat tomu tedy „zvládl dobře“ je opravdu mimo.
Dobře,. tedy 3 je výsledek dobrý. Maturitu může žák ukončit i s prospěchem dostatečným, stále má maturitu
Někdy má maturující smůlu, podcenil přípravu, spoléhal, že maturita nějak dopadne, ale bohužel, často se to nevyplatí.
Nebo má dotyčný 4 z cizího jazyka, ale třeba z ekonomických přešdmětů je na tom lépe.
ale úroveň se stále snižuje. Snad jen gymnázia vykazují lepší výsledky.
Tvoje zdejší projevy leckdy neodpovídají ani žákům II. stupně ZŠ natož maturantům.
Výčet předmětů ani známek nevypovídají o úrovni
tvého vzdělání. O té vypovídá tvůj (nejen) písemný projev.
Proč tu pořád opakuješ, jakou SŠ jsi navštěvoval? Copak netušíš, že jí děláš ostudu?