Školené pro soukromého pilota vrtulníků stojí kolem 300 tisíc. Podle harmonogramu to vypadá na naprosté základy a neřeší se moc krizové situace. Předpokládám, že vojenský pilot má lepší tréning. Stejně jako to má v případně letadla. I když si odmyslím to, že se učí věci okolo zbraní apod. Tak předpokládám, že by měl uměl lépe ovládat vrtulník. Prostě má více hodin na školení a učí se tam více věcí.
Je možné, se někde za peníze něco takového naučit? Nebo jsou
„pouze“ ty klasické školení pro piloty soukromých vrtulníků?
Třeba krizové situace a jejich řešení je možné se naučit za peníze
u vozidel. Máme v ČR možnost zkusit co dělá vozidlo ve smyku a jsou
i závodní okruhy, kde instruktor rád poučí jak ovládá auto v rychlosti
apod. Což je skvělé.
Dík.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3383 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Civilný pilot nemusí poznať taktiku vzdušného boja, palubné zbrane
vrtulníku a ich používanie.
Ale musí bezpečne ovládať lietanie, „zavesenie“, konštrukciu
vrtuľníka (sám si robí predletovú kontrolu), predpisy pre leteckú
prevádzku, meteorologiu, čítanie z map a mať absolvované pravidelné
odborné preskúšania a zdravotnú a psycho kontrolu u špecializovaného
leteckého lekára na spôsobilosť pilota vrtuľníku.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Karelcz Nahlásit |
Ve zkratce – licence PPL tě opravňuje jen k letům jednomotorovým
letounem a jen za dobré viditelnosti…
Získání oprávnění pro vícemotorová letadla, pro létání za snížené
viditelnosti (v noci) a pro komerční lety je otázkou dalšího výcviku (a
nalétaných hodin) – takže kompletní výcvik vojenského pilota je
podstatně náročnější (a delší a dražší), než PPL…
😉
A např. ´kompletní´ pilotní licence pro pilota-záchranáře se cenově
pohybuje minimálně okolo dvou milionů Kč…
😉
Kromě toho – nácvik „krizových situací“ patří už
i k základnímu výcviku (a i k vyšším)…
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek