Chápu již pozicování textur (UV), tvorbu sítě atp. Ovšem ještě
nevím jak je to s materiály – které číslo co znamená atd. Problém
s oficiální dokumentací mám tento: K čemu jsou mi sakra čísla a
písmana – cosi jako 0×68FBk…? Z toho vskutku nepochopím, co ten daný
kus znamená. Například první řada čísel v „MeshMaterialList“ atp.
Chci tedy lidský popis – ne číselný kód, co je v dokumentaci… (Nevím
zda je to jako s FBX – mám na mysli ASCII verzi – je-li, jako u FBX,
i jiná.)
Doplňuji:
Jaká hra? .x je DirectX 3D model – ne hra… Chci jen vědět, co znamenají
čísla u MeshMaterialList atp. Podařilo se mi pochopit MeshTextureCoords a
pár dalších věcí – jen ten zbytek nemohu nikde najít a v oficiální
dokuemtaci je jen změť čísel a znaků – nikoliv popis souboru – jen
asi nějaký popis bytů, či co…
Zajímavá 0 před 3752 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A o cem mluvis?
Doplňuji:
ve smyslu o jake hre mluvis :D
Upravil/a: setapouch
0
před 3752 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nemám nejmenší tušení, o čem to mluvíš. Respektive jen tuším, že mluvíš o souboru DirectX s modelem. V tom případě je to ale dost odborná otázka a nečekej, že ti tady, na všeobecně zaměřeném webu, někdo odpoví. Spíš se poohlédni po zaměřených webech, ideálně v anglickém jazyku.
Ale každopádně, 0×68FB je číslo v šestnáctkové soustavě. To poznáš podle předpony 0×, respektive 0X. Dnes se tenhle zápis používá napříč všech počítačových oborů.
0
před 3752 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tady jsou nějaké funkce pro načítání a tak http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/bb174837%28v=vs.85%29.aspx
Stálo by možná za to na to kouknout, bohužel já Direct neumím, mám radši
OpenGL.
http://paulbourke.net/dataformats/directx/ Tady je dobrá
dokumentace.
Samozřejmě, že je tam popis bitů a tak, protože se jedná o binární
soubor, který musíš číst po jednotlivých bitech aby sis mohl ukládat data
do správných proměnnejch.
Jak tak na to koukám, tak material list obsahuje počet materiálu, počet
Faců kde maj bejt a pak jednotlivé indexy.
Pak v Mesh sekci máš vždy pole vertexů a ID jakej materiál maj mít.
Doplňuji:
Vlastně sem ti neodpověděl :( Takže nevím jaký presně čísla myslíš,
takový to dlouhý číslo je UUID, je to vše napsané v té dokumentaci. To
číslo je ve formátu DWORD, takže by mohlo odpovídat tomu co si napsal.
Pokud něco potřebuješ, tak napiš do diskuse nebo zprávu, ale znám jen C++
a OpenGL, takže přímo s Directem neumím, ale tohle je jen čtení ze
souboru a to bych ještě mohl umět, do Directových proměnných nebo kam to
chceš dát, to už zvládneš sám.
Upravil/a: Quimby
0
před 3752 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |