Předpokládám, že se tím více přiblížíme průměru EU. I když úroveň našeho školství podstatně proti minulosti klesla, tak stále jsme nad průměrem EU. Neni přece v pořádku aby stát, který se stává pouze montovnou a produkuje levnou pracovní sílu měl větší vědomosti než ty státy vyspělé. Osobně bych zachoval známky a můžeme k tomu přidat osobní ohodnocení. Vypracovat textové hodnocení je poměrně složité a zabere kantorům hodně času. Přitom pokud si někdo přečte osobní hodnocení, vidí ho jistým způsobem, ovšem jiný to samé hodnocení vidí jinak. I známky z různých škol mají odlišnou hodnotu.
3Kdo udělil odpovědi palec? zjentek, Rokio, aliendrone
před 293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Žádné výhody v tom nevidím, Známkování je od nepaměti určitý přehled o znalostech žáků a vysvědčení je hmatatelný doklad, který to dokazuje. Úroveň školního vzdělávání u nás upadá a tak rušení domácích úkolů nedává smysl. Je to dobrá příležitost k opakování látky a určitý důkaz, že žák látku ovládá.
2Kdo udělil odpovědi palec? da ny, aliendrone
před 293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Slovní hodnocení, nebo abeceda ( funguje léta, viz. Pepa25) , má jedinou
„výhodu“.
Upozorní na nedostatky, může vyzdvihnout klady.
A ty generace, co „nic nevydrží“, ze všeho se kácí a pěstují si
(i za přispění rodičů) deprese,
se nebudou tolik „kácet a traumatizovat“.
Je to určitá forma „zpracovávání a oblbování“, „posilování
sebevědomí.
Snížení nároků, požadavků, ústupek.....
Upravil/a: da ny
2Kdo udělil odpovědi palec? zjentek, aliendrone
před 293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To mě zajímá. Kde najdu ten návrh ministerstva na plánované zrušení vysvědčení?
2Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, Pepa25
před 293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak jistě známkování je bezesporu diskriminací napříč inteligencí přičemž diskriminace jak víme je zcela nepřípustná nejen napříč rasou a proto i zde je třeba dostát změny v duchu rovných práv a spravedlnosti pro všechny.
1Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone
před 293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
No nwm, ale tohle se mi zdá i na naše zhovadilé dementy (plné Prafdy a Lázky včetně ekoselené sfóbody a demográcie) trochu moc kách. A protože jako vždy nepřikládáš žádné odkazy, považuji to za „produkt tvé hlavy“. Tím nechci říci, že by mne podobná blbost v budoucnu od našich pětidemoličních hovádek ZASKOČILA, ale víš jak. Doufám v nejlepší, připravuji se na nejhorší. 🙂
0
před 293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zrušení známkování v škole může přinést řadu výhod:
Samozřejmě, takovýto systém by vyžadoval řadu změn nejen ze strany škol a učitelů, ale i od rodičů a studentů samotných, aby mohl být efektivní a prospěšný pro všechny zúčastněné.
0
před 293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zrušení známkování znamená zároveň zrušení neustálého testování, zkoušení, vyvolávání. Chce to přepnout v hlavě, že vzdělání není o tom naučit se na písemku Johanku z Arku nebo české prezidenty popořadě a pak to přenést na papír stejně dobře jako ostatní spolužáci.
Česká škola věnuje obrovské úsilí a spoustu času včetně času rodičů po večerech k dosažení cílů, o kterých všichni víme, že jsou k ničemu. Přitom celý národ říká, že si ze základky nic nepamatuje, jen čtení, psaní a počítání po trojčlenku. Za mě osobně, to, co mě živí a baví (programování), jsem se stejně naučil sám.
0
před 279 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Žádné rušení známkování se nenavrhuje: slovní hodnocení je možné
už desetiletí, a to o rušení vysvědčení je už úplný blábol a pro
hodnocení informace z Polska je potřeba znát tamní školní realitu.
Jako tak často u vašich „otázek“ není na co odpovídat …
Podle mého odhadu jsou to dobré návrhy, tak žák není vystresován a do
školy se těší a při chybném známkování může od některých rodičů
být ohrožen nebo přijít k úrazu.
Na př. sousedi mají syna druháka přijde ze školy sedne k počítači a
začne pařit Word of Tanks a pod., kolem osmé večer je již tak unaven, že
na učení nebo domácí úkol není ani pomyšlení.
plebs: takže opět bláboly … Mimochodem to naznačené mlácení dětí za špatné známky je něco jiného, kde se opravdu připravuje zákaz. Konečně.