Avatar uživatele
Georgo2010

Jaké máte zkušenosti s reklamací nábytku z kiky, když skrytá vada je způsobená zřejmě nekvalitním zpracováním?

Stačí donést poškozený díl nebo požadují celý nábytek?
Doplňuji:
Tak reklamace úspěšně vyřízena – stačí tedy donést poškozený díl a trvat na reklamaci: buď okamžitě dodají nepoškozený díl ze skladu, nebo jej objednají.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4911 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Deli

Kika – měli jsme špatné kování na jednom z šesti dílů sedačky. Nechtělo se nám stěhovat celou sedačku nebo čekat 3 týdny na to, až technik přijede k nám. Sedačka nešla smontovat…
Manžel tam vyrazil a ten špatný díl si za asistence vedoucí prodejny a technika (který neměl ani šroubovák) sám vymontoval z jejich vystaveného kusu – a oni si to pak vyreklamovali u výrobce sami. A měli jsme smontováno ještě ten večer.
Chce to nedat se a trvat na svém požadavku!

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek