Já víceméně dobré. Vlastně nemám žádné připomínky. Avšak při každé návštěvě kadeřnice jsem zahlcována dotazy. Například před mytím vlasů kadeřnice zkoumá teplotu vody a při oplachu se zeptá, zda-li je to v pořádku. V duchu si říkám: „mohla by ta voda být teplejší pro zpříjemnění mytí a masáže hlavy“, ale přesto odpovím strunule: „Ano“. Takové dotazy me provází po celou dobu návštěvy kadeřnice a téměř u každé činnosti. Jsou to jistě banality, ale nikdy si nejsem jistá, zda-li to jsou takové ty řečnické formality u nichž se očekává, že odpovím"Ano, dekuju; v pořádku,…" asi jako, když se vás pokladní zeptá na konci nákupu, zda-li je všechno v pořádku. Tak si říkám, mám být upřímná a odpovídat ke každému dotazu svým názorem? Nebo jen strnule odpovídat na všechno ANO, LÍBÍ, DĚKUJI, atp. Bojím se, že kdybych odpovídala v rozporu s jejím očekáváním, byla bych za problémového zákazníka. Ale když se jedná o službu, za kterou platíme? Jak takové situace resite vy?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2, marci1 před 3287 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
No tak kadeřnice se tě ptá,jestli ti teplota vody vyhovuje.Pokud ne,tak
jí klidně řekni,že chceš teplejší nebo chladnější – proto se tě
ptá,není to jen ze zdvořilosti a už vůbec to nejsou řečnické
banality.Chodím ke své neteři a ta se mě ptá pokaždé taky. Klidně
odpovídej po svém a řekni svůj názor,protože přesně to se od tebe
očekává! Přece nejsi ovce ze stáda,která na všechno kývne!
To stejné v obchodě – když se mně něco nelíbí,tak to snad
řeknu ,neee?
Já to teda řeknu ,i když se to ode mě neočekává – v dm u pokladny se pokladní ptala,jesti nechci přispět na – teď už nevím na co,ale zkrátka na nějakou charitu.Řekla jsem jí,že už po mně chtěli něco na poště a že každý den tedy NE. Taky jsem jí řekla,že by mě zajímalo,kdo ty peníze ve finále doopravdy dostane.A ona mi řekla: „To nemusíte komentovat,já se vás zkrátka musím zeptat,tak jako každého zákazníka!“.
Upravil/a: hanny 2
0 Nominace Nahlásit |
Kadeřnici mám svoji. není co řešit.
Prostě chci jen říct. že taky říkám– na všechno ano, a nerozebírám situaci 🙂
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Chcete-li kvalitní službu, musíte odpovídat popravdě. Kadeřník sice
může dvakrát měřit, ale jen jednou střihne a vlasy zpátky nepřidělá.
Pokladní se vás ptá spíš proto, abyste si nepřekontrolova a nezjistila,
že vám tam něco namarkovala dvakrát účtenku a popřípadě nechtěla
stornovat nákup.
Takže odpovídejte podle svého názoru.
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem poslední dobou spokojen, protože práci holiče zastává manželka, protože platit za 5-ti minutovou práci 100 korun je … Za komunistů jsem platil, nebudete věřit, ( a za stejnou frizuru) těžce vydřené 3 koruny (slovy TŘI koruny ).
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?gecco Nahlásit |
Zkušenosti mám dobré. Každý má rád něco jiného. Jsi zákaznice,
platíš a proto máš možnost si vybrat a je v pořádku, že se Tě ptá,
jestli Ti to vyhovuje nebo ne.
A samozřejmě odpověz po pravdě. To není „problém“, to je
výběr. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
ceny služeb za komančů byly sice legrační ale adekvátní platům cca
1500 Kčs/měs.
dneska je to (v průměru !) 17× víc jenomže, kdo to má ? kadeřnice ne ani
já (VŠ) také ne, jo na vojně jsme se stříhali sami, soudruh soudruha,
měli el.mašinku, tupou jak prase ale: zadarmo a jaký sme byli fešáci !
holky enem koukaly…
Upravil/a: lexx
0 Nominace Nahlásit |
Rozhodně musíš říkat všechno po pravdě. Představ si, že tě kadeřnice chce dobře ostříhat a chce, aby se ti střih líbil, a k tomu od tebe potřebuje pár odpovědí. Jsi sama proti sobě, když jí neodpovíš tak, jak ti to vyhovuje nejvíc.
0 Nominace Nahlásit |
hanny máš pravdu.
Já když jdu s kámoškou tak mi huba taky jede.
Ale jakmile jsem sama samotinká tak ji držím 🙂
Drap | 702 | |
marci1 | 489 | |
iceT | 408 | |
hanulka11 | 321 | |
annas | 320 | |
briketka10 | 273 | |
Kepler | 247 | |
ReHu | 231 | |
Damiana | 229 | |
quentos | 225 |
Líčení a make-up |
Móda a doplňky |
Účesy |
Ostatní krása a styl |