Jak zjistím kolik procent mám zameškáno na školní praxi, když nesmíme mít zameškáno 25%? Máme 16 hodin v každém pololetí
Na školní praxi nesmíme mít zameškáno 25% docházky. Máme 16 hodin praxe v každém pololetí. Už jsem 3 chyběla. Kolik mám zameškáno procent? A Jak to zjistím?
Zajímavá 0 před 2156 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jak zjistítte? Když si vypočítáte, kolik % jsou 3 hodiny ze 16 hodin v 1. pololetí. Každé pololeltí se počítá zvlášť.
Procenta obvykle označují nějakou relativní část z celku, přičemž celek jako takový se vyjádří jako 100 %. Dají se vyjádřit zlomkem.
Pokud nezvládnete sama, pročtěte si odkaz. Ale vypočítat výsledek je proti pravidlům i Kodexu.
Pročtěte si návod.
https://matematika.cz/procenta
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
To je učivo základní školy!!!
2Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, Mc Merkurion
před 2156 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je domácí úkol, nebo na postup na střední stupeň stačí, když jedinec nezvládne spočítat ani 1/4 z šestnácti?
2Kdo udělil odpovědi palec? ivzez, Mc Merkurion
před 2156 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Mc Merkurion Nahlásit |
25 % = čtvrtina z celku
čtvrtina ze 16 = 4 hodiny (16 : 4 = 4)
Jestli pro klasifikaci musíte splnit alespoň 75 % docházky, nesmíte
zameškat 4 hodiny. Takže už nesmíte zameškat ani jednu hodinu.
Ovšem jestli před koncem pololetí několik hodin praxe odpadne, můžete překročit procento absence i jenom se zameškanými 3 hodinami.
Praktická rada:
U předmětů s nízkou hodinovou dotací (jako zde) se procento absence
překročí snáze, než u předmětů s vyšší hodinovou dotací.
Měla byste se snažit na praxi na začátku sledovaného období
nechybět vůbec, protože nevíte, jestli se celkový počet hodin
nesníží,
nebo jestli před koncem období neonemocníte.
_________
Poznámky:
(1)
Opravdu je výpočet vzhledem k tomu, že nejde o úkol, porušením pravidel
i kodexu? Jestli ano, klidně mou odpověď nahlašte, já v ní porušení
nevidím.
(2)
Přemýšlím, jak se žák s takovými neznalostmi dostal na SŠ.
Upravil/a: ivzez
0
před 2156 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ivzez,
já odpvoědii nenahlašuji, i když jjsou cyhbné.
Jenže jsem vypočítala procento u podobného dotazu a otázku někdo nahlásil. . Není to ojedinělé, i když jen naznačím.
Takže ne vždy platí totéž.
Annas,
já jsem nemínila Vás, ale vás → obecně všechny uživatele. Nejsem si jista → mohu se mýlit. Proto jsem sice odpověď vložila, ale zároveň nabídla možnost ji nahlásit, pokud v ní někdo shledá porušení pravidel nebo kodexu.
To ale byla od někoho… řekněme… nedobrost. Osobně myslím, že i chybné, leč odůvodněné odpovědi by zde měly zůstávat, neb přinejmenším otevírají prostor k… PŘEMÝŠLENÍ… Odůvodňovat názor se dá v diskusi, žáno…
No ze zadání se zdá, že celkový rozsah praxe za rok je 2×16, tedy 32. O podmínce se hovoří jako o celku, nikoli o pololetí, dále se dozvídáme, že tři hodiny chyběla, nevíme v kterém pololetí, v prvním, v druhém, v obou, pokud je to irelevantní údaj, pak bych se opět přikláněl počítat z celku, tedy fondem 32 hodin.
Přestože se tazatelka nevyjádřila jednoznačně, vím, jak to na školách chodí. Docházka se v každém pololetí hodnotí samostatně.
Pokud tazatelka nesplní podmínky pro klasifikaci (bude-li mít vyšší absenci) v pololetí, nebude moci být klasifikována a bude muset složit dodatečnou zkoušku.
Proto jsem jí napsala, že už nesmí chybět ani hodinu → mínila jsem do konce tohoto pololetí.
Jasný… Já vím, že to víte lépe, než já… O Alliendronovi ani nemluvím… Proto vaše odpovědi nerozporujeme, napsaly jste to evidentně správně… My ale taky(!) s ohledem na způsob položené otázky. 😉
Zameškané hodiny se počítají za pololetí. Teď se blíří 1. pololetí, takže tazatelka se chybně vyjádřila.
V tomto školním roce zatím 2. pololetí nebylo, takže zatím zameškala hodiny jen za 1. pololetí.
Nojo dámy. Jenže otázka je postavena kapku jinak. Nebo špatně chápu… Teď neberu v potaz jaká je realita, ale to, jak je položena otázka.