Avatar uživatele
postcd

Jak se vyrovnat s nekvalitními službami, produkty a nebo když vás někdo poškodí?

Možná se vám také stalo, odfláknutý nebo nekvalitní produkt jehož nedostatky zjišťujete až po nákupu. Nekvalitní služby, které jste si zaplatili bez nějaké snahy k nápravě, někdo vás poškodí. Jak se s takovými situacemi s klidem vyrovnávat? Jak nad tím uvažovat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4009 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
beer

Odpoveď byla označena jako užitečná

Reklamovat a tvrdě se dožadovat svých práv !!
Pokud to nelze, poslat stížnost – třeba sem: http://www.va­sestiznosti.cz/

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?www Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Báája

Pokud nastane tato situace, musí zákazník jednat.
Je jedno, jestli je v obchodě, v restauraci,
prostě kdekoli, kde si člověk zaplatí nějakou službu, produkt.
Při nespokojenosti reagovat, nejdříve mírně, pokud nepomáhá přitvrdit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek