Vůz je menší, má plné bočnice ještě vyztužené žebřinami. Je to
nějaký hnoják. Menší vůz na rozvoz hnoje, popřípadě zeleného krmení,
nebo sypkých materiálů
U nás se tomu alespoň hnoják říkalo. Vychází to z klasického
žebřiňáku. Zde jsou však žebřiny dál od sebe, slouží pouze jako
výztuha bednění. Vozy byly oproti žebřiňákům podstatně menší,
z důvodů větší váhy hnoje.
Upravil/a: Drap
0 Nominace Nahlásit |
Vypadá to na novou Felicii, přesný rok výroby takhle nepoznám.
Jo a to vepředu je žebřiňák.
0 Nominace Nahlásit |
O žebřiňák nejde, nemá žebřiny. Ten se používal pro svoz sena a během Slovenského národního povstání jako bojové vozidlo. Gula preletěla, škody nenarobila. Jestli tento typ přívěsu má nějaké speciální pojmenování, to nevím, ale v každém případě jde o povoz tažený koňmi.
Upravil/a: Kepler
0
před 2713 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V našem regionu se tento typ vozidla nazýval „fasuník“ nebo tak nějak.
0
před 2713 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Poslední vývojový typ VW, který splňuje emisní normu 10 a budou výsledky správné nejen pro laboratorní zkoušky, ale i pro běžný a městský provoz, tudíž bude povolen vjezd i do lázeňských prostor
0
před 2713 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jedná se tzv. hnoják.
Vůz na přepravu pevných i sypkých materiálů.V zemědělství
používán (mimo jiné) na přepravu hnoje na pole.Základ Žižkovy vozové
hradby… 🙂
https://www.megapixel.cz/foto/156213
0
před 2713 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Arne: Jseš si jist? Klasický žebřiňák by neměl ty prkna na postranicích. Je otázka, jestli jsou tam už od „přírody“, nebo jestli jimi někdo dodatečně vylepšil klasický žebřiňák.
Je to stále žebřiňák i s těmi prkny. Žebřiňáci se dále dělí na druhy, např. tento je tzv. „bedňák“.
😉 Je to možné. Já bych u klasického žebřiňáku ještě čekal hustší žebřiny, ale to si volil asi každý sám podle toho na co jej potřeboval a kolik peněz či práce do toho hodlal vrazit…