Stále sis nic nepřečetl… Jinak bys věděl, že cena to opravdu není.Cena je sekundární, ne-li terciální projev. V zásadě ani netušíš, co by mohlo být profesionálním fotoaparátem.
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Nijak. Dobrý fotograf vyfotí dobře i s Nikonem D3100 se základním objektivem 18–55 a to tak, že tu fotku prodá a zákazník s ní bude spokojený. Neumětelovi nepomůže ani vybavení za milión. Už máš nastudovaný a v praxi vyzkoušený expoziční trojúhelník? Umíš nastavit ISO a kompenzovat expozici? Vyfotils už něco?
Upravil/a: kelley
0 Nominace Nahlásit |
V zásadě velikostí čipu, objektivem, jeho bokeh efektem, dynamickým rozsahem, zaostřováním, šumem, bitovou hloubkou atd. Nikde není ale psáno, že to je profesionální fotopřístroj. Prostě profíci takové používají a vybírají podle těchto parametrů.
0
před 1790 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Edisone máš pravdu, ale jen z části. Ten, kdo stojí za hledáčkem
fotoaparátu je ze všeho nejdůležitější. Ale všechny fotografické
žánry nemůže realizovat jen s kamerou obskurou.
Za profesionální fotoaparát lze považovat takový, který má výměnné
objektivy zpravidla s pevnou ohniskovou vzdáleností, u žurnalistiky se
ZOOMY. Pevné objektivy mají nejméně optických vad. Nevím jak dnes, ale
dříve si profíci oproti finanční záloze zapůjčili od obchodníka
běžně až tři kusy téhož výměnného objektivu, udělali s nimi
rovnocenné zkoušky a ten s nejmenší optickou vadou koupili a ostatní
vrátili. Výjimkou jsou objektivy s proměnlivou ohniskovou vzdáleností,
lidově ZOOMY, které mají více optických vad právě v nepatrné vůli
výsuvného tubusu a tím i drobnému vzájemnému rozladění optických
členů. Jsou ale nepostradatelné v žurnalistické fotografii, kdy
reportážní fotograf nemá čas měnit pevné objektivy. Tam se drobné vady
tolerují, stejně jako vady v kompozici.
U fotoaparátů s výměnnými objektivy už ostatní vlastnosti počítají
s profesionálním použitím. Takže už jde jen o výběr značky a ceny.
Profi objektivy by měly mít co největší světelnost, tedy minimálně
2,8 i u teleobjektivů. U kratších světelnost 2 a méně.
U digitálních fotoaparátů se fotograf neobejde bez hledáčku. Displej už
není tak důležitý. Hledáček umožňuje fotografovat za slunečního svitu
a při zadním světle, zatímco na displeji byste nic neviděli. Leskl by se.
Navíc očnice hledáčku umožňuje fotoaparát lépe zafixovat proti pohybu
v samotných rukou při fotografováním jen s displejem.
Takže odpověď: Profi foto jen s možností výměnných objektivů a
s hledáčkem.
Mosoji, profík takhle přístroj ale vůbec nevybírá!! Vybírá podle toho, „jak to fotí“ podle jeho představ, jak se mu to ovládá a podle toho, na co to chce. Podle parametrů v novinách vybírají JAKOprofíci.
Drape, na to jsi přišel kde??? Asi jsi taky nepochopil, že fotoaparát se vybírá podle toho, co je účelem fotit… A skvěle fotit se dá i jednoduchými lacinými stroji. Ono totiž podstatné je, kdo je za fotoapatátem a jak dovede využít to, vo přístroj umí a vyvarovat se toho, co neumí.
Drap | 1485 | |
annas | 1221 | |
quentos | 983 | |
led | 674 | |
marci1 | 647 | |
Kepler | 614 | |
mosoj | 608 | |
hanulka11 | 556 | |
gecco | 433 | |
iceT | 426 |
Hobby |
Hry |
Online hry |
Hádanky a hlavolamy |
Ostatní volný čas a hobby |