Nedá se konkrétně odpovědět, liší se to podle emailového klienta. Hledej v nastavení položku „přesměrování“.
0 Nominace Nahlásit |
Podle toho co potřebujete…
Při psaní mailu je možné vyplnit pole „reply-to“. Pak pokud vám bude
někdo psát odpověď a bude používat klienta který to podporuje (to by snad
měl umět každý, ale v mailujde jen o textové pole) pak by ta jeho
odpověď měla být primárně směřována na druhou adresu (ale on to může
změnit)
Pokud chcete aby pošta, která jde na váš účet xxx@abc.cz vám dorazila do schránky yyy@def.com, pak na serveru abc.cz si pro svůj účet nastavte přeposílání (obvykle někde v nastavení a pak hledejte pojmy jako přeposlat, forvard, filter,…) konkrétní postup a jméno funkce se může lišit dle použitého emailového systému. Také je možné, že to nebude podporovat, či že tato funkce nebude zpřístupněna pro vás.
0
před 2936 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Možností je spousta a každému může vyhovovat něco jiného.
Asi nejsnazší je nastavit ve schránce různé filtry,
podle nichž se příchozí počta může ukládat do různých složek,
přeposílat zpráva nebo její kopie na další adresu.
V případě přeposlání zprávy se zpráva v původní schránce
smaže,
v případě přeposlání kopie zůstane zpráva ve schránce zachována.
Já dávám přednost přeposílání kopie, protože jinak zmizí
možnost odpovědi z původní adresy.
Další možnost je zřízení jednorázové elektronické adresy a v ní
nastavit,
kam se mají doručené zprávy přeposlat. Tuto možnost bych doporučila
pro registrace na různých webech → po potvrzení odkazu v příchozí
zprávě
se schránka zruší a člověka pak neotravují různá „obchodní
sdělení“ apod.
Ale i tady je potřeba dobře zvážit, jestli pro některý web
nepotřebujete
funkční e-mail…
Nejlepší by bylo si o těchto možnostech něco přečíst, vyzkoušet si
je
a potom si vybrat to, co Vám bude nejlépe vyhovovat. Klidně můžete
používat několik různých metod → podle odesilatelů.
Upravil/a: ivzez
0
před 2936 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek