Koupil jsem zánovní mobil přes inzerát. Dostal jsem k němu normálně záruční list od T-Mobile. Byl jsem jej reklamovat ale po týdnu mi sdělili, že už daný mobil nemají na skladě na výměnu a vrátí mi peníze. Ale aby mi je mohli vrátit, požadují doklad o koupi. Ten samozřejmě nemám a na původního majitele kontakt už nikde nezískám. Zkoušel jsem kontaktovat centrálu T-Mobile, kde mi řekli, že se mám obrátit na prodejnu, kde byl mobil kupován. Ale to já bohužel nevím a nemám jak zjistit.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3994 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak to je smula.. nebot v prodejne kde byl Mobil koupen maji pokladni zaznamy a a tam by ti vyjeli uctenku ..ale u zarucaku by prece melo byt razitko prodejny kde bul koupeny ne ?…
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
Aha, to je vlastně pravda.. jenže ten záručák má někde ten servis ☹ ve kterém se to opravovalo.. doprčic, že já jsem si to nezjistil dříve..