ani hodinu a počítač mi píše „Zvažte možnost výměny baterie“.
Tuším že se opět budou vymlouvat na „vady způsobené opotřebením“ ale
tentokrát nechci aby jim to prošlo, chtěla bych se zeptat jestli někdo
nemáte typy jak vyreklamovat, popř co u toho říct, napsat aby se z toho
nemohli vykroutit.
Už jsem reklamovala to, že mi vypadavá nabíječka z konektoru a na to mi
právě napsali, že se záruka nevztahuje na vady způsobené běžným
opotřebením, jenomže ted nastal problém, že kdykoliv se trochu konetor
vytáhne ze zdířky tak začne hlučit a už se mi stalo, že jsem se o něj
dost bolestivě spalila. TAkže bych jim nam napsala i tohle. Díky za
pomoc
Doplňuji:
Jeěte doplním- drív mi počítač napsal(když byl vybitý) at připojím
nabíječku, nyní nic nenapíše a prostě se vypne
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4552 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vada nebude v baterii, ale ve vadném napájecím konektoru. Tímto
konektorem kvačí docela slušný proud, řádově v ampérech, takže
kontakty musí mít minimální přechodový odpor a i mechanicky musí být
v pořádku. Pro provoz ntb je důležitý, je naprosto vyloučené, že by se
opotřebil během záruky. Trvejte nekompromisně na jeho výměně.
V případě, že by vám prodejce nevyhověl, jděte bez obav do sporu pomocí
soudního znalce.
Baterie má omezenou záruku, protože se považuje za spotřební zboží. Na
mechanickou část baterie je záruka 24 měsíců, na její kapacitu ale jen
6 měsíců.
0 Nominace Nahlásit |
Začnu od konce: je možné, že máte špatné nastavení na upozornění v počítači, zkontrolujte si ho.
Co se týče reklamace baterie: je skutečně bohužel normální, že výkonnost baterie časem klesá; já používám notebook denně a výdrž mé baterky je cca 2 roky. Teď si musím kupovat novou, vydrží mi tak 20 minut (původně vydržela dvě hodiny). Jak dlouho ji máte? Pokud chvíli, a původně vydržela třeba 4 hodiny, tak to určitě normální není. Ale pokud jste na tom jak já, tak to bohužel normální je a je to běžné opotřebení.
Když se něco pokazí, vždycky jdu do servisu osobně a pokud se mi náhodou pokusí tvrdit, že se jedná o běžné opotřebení (i když běžné není), tak jim dávám argumenty do té doby, než mi to k reklamaci vezmou, jen je potřeba se nenechat odbýt napoprvé.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek