Mám terénní kolo. Bydlím v kopcovité krajině. Přímo v terénu nejezdím jen někdy jedu lesní cestou s kameny a kořeny. Většinou jezdím po silnicích nejnižší třídy, které ovšem moc kvalitní nejsou.
A jelikož při přejetí překážky na ni najede první přední kolo a až po něm to zadní + na zadním ještě k tomu spočívá větší váha … jak mám moc nafukovat jednotlivá kola abych byl šetrný jak ke kolu, tak k sobě? A nebo je mám mít stejně nafouklé?
V předním menší tlak, v zadním větší
(nebo)
V předním větší tlak, v zadní menší
(nebo)
Kola natlakovány obě stejně.
Zajímavá 0 před 3013 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jestli mne paměť neklame, (už bohužel nejezdím) tak na každém druhu pláště je doposud napsáno, chce to brýle, doporučené huštění tak bych vycházel z těchto údajů,záleží však na mnoha okolnostech, možná že vám to mnozí kolegové Cyklisti ještě doplní, sportu zdar…
0
před 3013 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
na asfalt dávám max., předek maličko méně.když se chytí díra, tak to odpruží vidlice a zadek nadlehčím. každopádně terénní kolo na silnici není dobrý výběr a když už, tak nasadit plášť silniční. já mám raději trekk
0
před 3013 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 448 | |
marci1 | 268 | |
Kepler | 220 | |
annas | 219 | |
gecco | 146 | |
Alesh | 139 | |
hanulka11 | 135 | |
led | 127 | |
mosoj | 120 | |
elkon | 119 |
Atletika |
Cyklistika, MTB |
Fotbal |
Hokej |
Motorsport |
Rekreační sport |
Ostatní sport |