Koupil jsem si přez internet hodinky se sluchatkama za 750 korun ale přišly mi nějaké malé sacky do vysavace v hodnotě cca 50korun.Je zapotřebí nějaký formulář nebo jak přimět prodejce o vrácení peněz?Kontaktoval jsem ho e-mailem a ke nereaguje.Dekuji za odpověď.
Vratná adresa za nevyzvednuti balicku je V Holandsku.Je to nejspíš pošta v přístavu.Myslim si že prodávající je ze Singapuru.
Zajímavá 0 před 1848 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud to bylo objednáno v rámci nějakého většího servru (e-bay, aliexpress) hledej pomoc na stránkách servru. Myslím, že mívají nějakou podporu pro tyto případy. Pokud to bylo v nějakém malém neznámém asijském eshopu, bude pro Tebe pravděpodobně levnější, snazší a vůbec s ohledem na zachování duševního zdraví prospěšnější oněch 750 korun obětovat jakožto školné…
Ještě jedna možnost: Pokud bylo placeno kartou, můžeš zkusit asistenci karetní asociace (nejspíš přes svou banku). Oni pokud vím nemají moc rádi nepoctivé obchodníky, kazí jim to byznys. Neznám ale podmínky, ber to jen jako nápad k prověření.
0 Nominace Nahlásit |
Nepíšeš, jestli v EU, nebo mimo. Podmínky jsou diametrálně odlišné. Jinak jak píše Dochy.
0
před 1849 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek